رفع مسائل كسب‌وكار و توسعه ايده استارت‌اپ‌ها در اينوتكس ۲۰۲۵

۱۴۰۳/۱۲/۲۳ - ۰۱:۵۰:۳۶
|
کد خبر: ۳۳۷۳۹۶

پاويون منتورها و مشاوران يكي از بخش‌هاي جذاب نمايشگاه اينوتكس ۲۰۲۵ است. در اين دوره، بيش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر كشور در ۲۱ حوزه تخصصي به كمك استارت‌اپ‌ها و كسب‌وكارها مي‌آيند. پاويون منتورها و مشاوران، از بخش‌هاي پرطرفدار رويداد اينوتكس است كه شركت‌كنندگان مي‌توانند در آن با متخصصان مطرح زيست‌بوم نوآوري كشور در حوزه‌هاي مختلف گفت‌وگو كنند.

پاويون منتورها و مشاوران يكي از بخش‌هاي جذاب نمايشگاه اينوتكس ۲۰۲۵ است. در اين دوره، بيش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر كشور در ۲۱ حوزه تخصصي به كمك استارت‌اپ‌ها و كسب‌وكارها مي‌آيند. پاويون منتورها و مشاوران، از بخش‌هاي پرطرفدار رويداد اينوتكس است كه شركت‌كنندگان مي‌توانند در آن با متخصصان مطرح زيست‌بوم نوآوري كشور در حوزه‌هاي مختلف گفت‌وگو كنند. اين پاويون از سال ۱۳۹۸ به برنامه اجرايي نمايشگاه اضافه شد و تاكنون نقش مهمي در حمايت از استارت‌اپ و كسب‌وكارهاي نوپا داشته است. در چهاردهمين دوره از نمايشگاه بين‌المللي نوآوري و فناوري «اينوتكس ۲۰۲۵» بيش از ۴۰ منتور در ۲۱ حوزه تخصصي براي حضور در پاويون مشاوران اينوتكس انتخاب شده‌اند. حوزه‌هاي تخصصي مشاوره در اينوتكس ۲۰۲۵ شامل توسعه كسب و كار، منابع انساني، بازاريابي، ارزش‌گذاري و سرمايه‌گذاري، تيم‌سازي، رهبري، استراتژي، مديريت محصول، رابط كاربري و تجربه كاربري، حقوقي و مجوزها است. همچنين جلسات مشاوره در حوزه‌هاي بروز اكوسيستم فناوري و نوآوري مانند هوش مصنوعي و اينترنت اشيا، فين تك و اينشورتك، متاورس و بلاكچين، فناوري‌هاي همگرا و بازي‌سازي نيز برگزار مي‌شود. سلامت و تجهيزات پزشكي، صادرات، طراحي صنعتي، برندسازي، توسعه مديريت مالي و مالياتي، مذاكره و راه‌هاي ارتباطي، توسعه و توليد قراردادي (هم‌آفريني)، روابط عمومي و رسانه از ديگر محورهاي جلسات مشاوره در پاويون مشاوران اينوتكس ۲۰۲۵ است.با هدف ارايه خدمات مشاوره بهتر منتورها در بخش‌هاي تخصصي تقسيم‌بندي شده‌اند و شركت‌كنندگان مي‌توانند با توجه به نياز خود، مشاور مناسب را انتخاب كرده و وقت مشاوره رزرو كنند. به عنوان مثال در حوزه بازاريابي مخاطبان مي‌توانند با بررسي تخصص‌هاي ارايه‌شده، مشاور خود را انتخاب كرده و در روزهاي نمايشگاه جلسه خود را برگزار كنند. حوزه‌هاي پرتقاضاي دوره‌هاي گذشته مانند مدل و توسعه كسب‌وكار، برندينگ، صادرات، استراتژي و بازاريابي در اين دوره نيز همچنان از بخش‌هاي اصلي اين دوره خواهند بود. همچنين علاوه بر جلسات حضوري، امكان برگزاري جلسات مشاوره آنلاين نيز فراهم شده است تا متقاضياني كه امكان حضور در نمايشگاه را ندارند، از اين خدمات بهره‌مند شوند.