برداشت حقوق ميليونها انگليسي مختل شد
ميليونها نفر در انگليس، به دنبال مشكلات اپليكيشن در سيستم بانكي، در روز پرداخت حقوق، قادر به دسترسي به حساب خود نبودند. به گزارش ايسنا، بانكها در سراسر انگليس، روز جمعه، مشكلات سيستمهاي بانكداري آنلاين خود را تاييد كردند و بسياري از مشتريان آنها، در دسترسي به پول خود در روز پرداخت حقوق، دچار مشكل شدند. براي دومين ماه متوالي است كه بانكهاي بزرگ در انگليس، با مشكلات فناوري اطلاعات در زمان پرداخت حقوق مواجه ميشوند.
ميليونها نفر در انگليس، به دنبال مشكلات اپليكيشن در سيستم بانكي، در روز پرداخت حقوق، قادر به دسترسي به حساب خود نبودند. به گزارش ايسنا، بانكها در سراسر انگليس، روز جمعه، مشكلات سيستمهاي بانكداري آنلاين خود را تاييد كردند و بسياري از مشتريان آنها، در دسترسي به پول خود در روز پرداخت حقوق، دچار مشكل شدند. براي دومين ماه متوالي است كه بانكهاي بزرگ در انگليس، با مشكلات فناوري اطلاعات در زمان پرداخت حقوق مواجه ميشوند. كارشناسان ميگويند سيستمهاي بانكداري آنلاين، هنگامي كه دستمزدها و صورتحسابها در پايان هر ماه، به حسابها وارد و خارج ميشوند، اغلب با نرخ بالاي فعاليت دست و پنجه نرم ميكنند. در پيامهايي كه به صورت آنلاين منتشر شد، بانكها اعلام كردند كه در تلاش هستند تا سيستمهاي خود را به حالت عادي بازگردانند. بانك «نيشن وايد» (Nationwide) در پيامي در وبسايت خود گفت: برخي از پرداختهاي ورودي و خروجي در حال حاضر با تاخير مواجه شدهاند اما همهچيز عادي كار ميكند. بدهيهاي مستقيم و سفارشهاي ثابت بهطور معمول كار ميكنند، اما پرداختها در نوبت هستند و به زودي انجام ميشوند و مشتريان نيازي به انجام كاري ندارند. بانك «فرست دايركت» در وبسايت خود اعلام كرد هم خدمات بانكداري تلفن همراه و هم خدمات بانكداري آنلاين، با مشكلاتي در پرداختها مواجه هستند. مدت كوتاهي پس از آن، بانكهاي لويدز و هاليفاكس نيز مشكلاتي را درباره عدم امكان ورود مشتريان به بانكداري آنلاين و برنامههاي بانكداري تلفن همراه مربوطه خود تاييد كردند.