استفاده از قطارهاي بين شهري براي مديريت تردد سالانه به تهران
وزير راه و شهرسازي با اشاره به يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون تردد جادهاي به تهران در طول سال، گفت: كاهش بار ترافيكي اين حجم بالاي تردد، چارهاي جز قطارهاي بين شهري ندارد. به گزارش وزارت راه و شهرسازي، «فرزانه صادق» اظهاركرد: رتق و فتق اين حجم بالاي تردد تنها به وزارت راه و شهرسازي و پليس راهور محدود نميشود و بهطور قطع براي مديريت آن بايد چارهاي انديشيد.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون تردد جادهاي به تهران در طول سال، گفت: كاهش بار ترافيكي اين حجم بالاي تردد، چارهاي جز قطارهاي بين شهري ندارد. به گزارش وزارت راه و شهرسازي، «فرزانه صادق» اظهاركرد: رتق و فتق اين حجم بالاي تردد تنها به وزارت راه و شهرسازي و پليس راهور محدود نميشود و بهطور قطع براي مديريت آن بايد چارهاي انديشيد. وزير راه و شهرسازي اضافه كرد: در اين راستا بايد جلساتي با شهردار تهران و شهرداران شهرهاي پيرامون تهران برگزار و مساله موجود مطرح و نتيجه آن به دولت ارايه شود، چرا كه حل مسائل كلانشهر تهران، نياز به اخذ تصميماتي در دولت دارد. به گفته او، براي كنترل اين حجم بالاي تردد جادهاي به تهران چارهاي جز توسعه حملونقل عمومي و استفاده از قطارهاي بين شهري و حومهاي وجود ندارد.