شركتهاي بيمه بايد پرداخت درست و به موقع داشته باشند
رييس كل بيمه مركزي در تشريح برنامهها و اولويتهاي بيمه مركزي گفت: اولويت اصلي ما در بيمه مركزي موضوع نظارت است.
رييس كل بيمه مركزي در تشريح برنامهها و اولويتهاي بيمه مركزي گفت: اولويت اصلي ما در بيمه مركزي موضوع نظارت است.
پرويز خوش كلام خسروشاهي در مراسم معارفه خود كه با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي و برخي از مديران شركتهاي بيمهاي برگزار شد، گفت: رويكرد جديد ما در بيمه مركزي افزايش رضايت مردم و جامعه به صورت معنادار به صنعت بيمه است.
وي افزود: آنچه اولويت اصلي ما است مساله نظارت است. بيمه مركزي سه محور نظارت، توسعه و بيمهگري را بر عهده دارد با اين حال اولويت اصلي بيمه مركزي موضوع و محور نظارت است.
رييس كل بيمه مركزي خاطرنشان كرد: يكي ديگر از برنامههاي ما افزايش توانگري و كنترل رفتارهاي شركتهاي بيمهاي در بازار و صنعت بيمه است. اگر توانگري شركتهاي بيمهاي افزايش يابد بدون شك اين شركتها در پرداختها بازدهي مناسبي دارند.
خسروشاهي افزود: بيمه مركزي به دنبال افزايش رضايت اجتماعي است و شركتهاي بيمهاي به دنبال كسب سود و منفعت خود هستند. با اين حال وظيفه ما ايجاد تعادل حوزه رضايت اجتماعي و جلوگيري از ضرر و زيان شركتهاي بيمه است.
وي ادامه داد: امروز بايد ارتباط بيمه مركزي با مصرفكنندگان صنعت بيمه كم هزينه شود ما از ظرفيت نهادهاي صنعتي در اين رابطه حداكثر بهره را ميبريم.
رييس كل بيمه مركزي خاطرنشان كرد: در مورد ديگر و در زمينه توسعه عملكرد صنعت بيمه، تلاش ميكنيم تا پرداختهاي شركتهاي بيمه به درستي و در زمان مناسب صورت بگيرد.
خسروشاهي در پايان افزود: امروز نيازمند افزايش جذابيت براي بيمه عمر و زندگي هستيم. در اين رابطه بيمه مركزي بايد آگاهي بيمه گذاران به صورت بالفعل و بالقوه را افزايش بدهد.