رسيدگي به بيش از ۳۵۰۰ پيام در سامانه ۱۳۷ پلاس
سرپرست سازمان خدمات و مشاركتهاي اجتماعي شهرداري تهران، گفت: طي ۵ ماه اول سال جاري، گشتهاي فوريتهاي اجتماعي حامي شهر به بيش از ۳۵۰۰ پيام سامانه ۱۳۷ پلاس رسيدگي كردند.
سرپرست سازمان خدمات و مشاركتهاي اجتماعي شهرداري تهران، گفت: طي ۵ ماه اول سال جاري، گشتهاي فوريتهاي اجتماعي حامي شهر به بيش از ۳۵۰۰ پيام سامانه ۱۳۷ پلاس رسيدگي كردند. به گزارش مهر، سيد محمد نقيب اظهار كرد: گشتهاي حامي شهر اين سازمان در سه شيفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزي فعاليت دارند كه بخشي از اين ماموريتها، رسيدگي به پيام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است. او افزود: در كنار اجراي طرحهاي ويژه كاهش آسيبهاي اجتماعي كه در نقاط گوناگون محلات شهر تهران به اجرا در ميآيد و خودروهاي حامي شهر هم مداوم گشتزني ميكنند، در اين ميان شهروندان نيز كمك بسزايي براي كاهش آسيبهاي اجتماعي شهر دارند.
نقيب ادامه داد: شهروندان با مشاهده موضوعات مربوط به آسيبهاي اجتماعي ميتوانند با شماره ۱۳۷ پلاس تماس بگيرند تا همكاران در گشت فوريتهاي اجتماعي در كوتاهترين زمان ممكن به محل اعزام شوند.