هیچ کامیون اسقاطی از ناوگان خارج نشد
نایب رییس کانون انجمن صنفی کامیونداران با بیان اینکه در شرایطی که هیچ کامیون اسقاطی از ناوگان خارج نمیشود، ورود کامیونهای جدید و نوسازی هیچ دردی را دوا نمیکند، گفت: همان کامیونهایی که گواهی اسقاط آنها به صورت جعلی فروخته شد، در حال حاضر در بنادر بارگیری میکنند.
نایب رییس کانون انجمن صنفی کامیونداران با بیان اینکه در شرایطی که هیچ کامیون اسقاطی از ناوگان خارج نمیشود، ورود کامیونهای جدید و نوسازی هیچ دردی را دوا نمیکند، گفت: همان کامیونهایی که گواهی اسقاط آنها به صورت جعلی فروخته شد، در حال حاضر در بنادر بارگیری میکنند. سید جلال موسوی در گفتوگو با ایلنا درباره نوسازی ناوگان باری و ورود 27 هزار کامیون کمتر از 5 سال کارکرده به کشور اظهار داشت: در شرایطی که هیچ کامیون اسقاطی از ناوگان خارج نمیشود، ورود کامیونهای جدید و نوسازی هیچ دردی را دوا نمیکند و این مدل نوسازی هنر نیست. وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 هزار کامیون مازاد در ناوگان وجود دارد و در کنار آن شاهد حجم قابل توجهی از ناوگان فرسوده هستیم، گفت: در مقطعی 20 هزار دستگاه کامیون وارد کشور شد و قرار بر این بود که واردات کامیون منوط بر اسقاط یک کامیون دیگر باشد اما در همین حوزه هم شاهد زد و بندهایی بودیم بهطوریکه یک گواهی اسقاط چند بار به فروش رسید و همین باعث شد که این شرط را بردارند. او ادامه داد: هدف از نوسازی این بود که باید ترافیک را سبک کنیم چراکه میزان بار به اندازه تعداد ناوگان نیست و مدت انتظار نوبت بار طولانی شده است.
