بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۱۷۳
بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

در این مطلب بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای را معرفی کرده‌ایم تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

پیش از شروع مسافرت و سفر جاده‌ای خود، قطعا چک لیستی از وسایلی که باید همراه خود داشته باشید تهیه می‌کنید و بارها آن را بررسی می‌کنید تا وسیله‌ای فراموشتان نشود و بتوانید سفر راحتی داشته باشید. اما در این بین فراموش نکنید یکی از ارکان مهم سفر، خودرویی است که با آن به دل جاده می‌زنید.

در ادامه این مطلب، بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای را معرفی کرده‌ایم تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی‌های ماشین مناسب سفر جاده‌ای چیست؟

  • ایمنی بالا
  • مصرف سوخت متعادل
  • سیستم تعلیق مناسب
  • سیستم ترمز پایدار و قوی
  • سیستم تهویه مناسب
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • فضای کافی و صندوقی بزرگ

بهترین ماشین‌های ایرانی برای سفر جاده‌ای

بیشتر خودروهای ایرانی با در نظر گرفتن خانواده طراحی شده‌اند که این امر باعث شده مناسب سفرهای جاده‌ای باشند. در ادامه خودروهایی با قیمت متوسط را بررسی و معرفی کرده‌ایم تا عموم جامعه بتوانند انتخابی درست برای سفرهای خود داشته باشند.

پیش از انتخاب خودروی مورد نظرتان، حتما به یاد داشته باشید که سفر یکی از عوامل خسارت زا برای شما و خودرویتان است. پس علاوه بر بهترین خودرو، بهترین بیمه بدنه برای خودرو را نیز خریداری کنید تا هنگام سفر، خاطری آسوده داشته باشید.

دنا

بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

بی‌شک یکی از ایمن‌ترین خودروهای بازار ایران که مصرف سوخت پایینی دارد، دنا است. هندلینگ مناسب و فضای جادار و مخصوص خانواده دنا باعث شده تا به یکی از بهترین خودروها برای سفرهای جاده‌ای تبدیل شود. مدل توربو اتوماتیک دنا نیز با دارا بودن آپشن‌هایی بیشتر و فراهم کردن رانندگی راحت‌تر، یک گزینه مناسب است.

پژو پارس

بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های ایرانی برای سفرهای جاده‌ای، پژو پارس است که امتحان خود را در انواع جاده‌ها و مسافت‌های طولانی پس داده است. قیمت پژو پارس علی رغم تمام نوسانات ارزی، همچنان در بازه اقتصادی قرار می گیرد. این خودرو کابینی مناسب و صندوقی جادار دارد و فراوانی و قیمت متوسط قطعاتش یک مزیت بزرگ در سفرهای جاده‌ای محسوب می‌شود.

سمند سورن

بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

سمند یکی از قدیمی‌های بازار خودروی ایران است که امروزه نیز طرفداران زیادی دارد. سمند سورن در واقع فیس لیفتی از سمند قدیمی است که با تغییرات کوچک ظاهری و فنی راهی بازار شده است. ایمنی استاندارد و فضای داخلی بزرگ این ماشین، در کنار مصرف سوخت پایین و سیستم تعلیق خوب آن، این خودرو را به یکی از گزینه‌های مناسب سفرهای جاده‌ای تبدیل کرده است.

بهترین ماشین‌های خارجی برای سفر جاده‌ای

اگر طرفدار خودروهای ایرانی نیستید و بودجه خوبی برای خرید یک ماشین مناسب برای سفرها جاده‌ای در نظر دارید، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا با بهترین گزینه‌های خرید آشنا شوید.

میتسوبیشی پاجرو

بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

این خودرو یکی از محبوب‌ترین محصولات میتسوبیشی است. ایمنی و قدرت بالا و استفاده از موتور 6 سیلندری 3.8 لیتری، باعث شده تا این خودرو از پس تمام موانع بر بیاید و به راحتی از سخت‌ترین جاده‌ها نیز عبور کند. بی‌شک در هنگام سفر با میتسوبیشی پاجرو، نهایت لذت و آرامش را در جاده‌ها تجربه خواهید کرد. پاجرو به صورت ترکیبی برای پیمودن هر 100 کیلومتر مسافت به 13.7 لیتر بنزین نیاز دارد. استفاده از انواع سیستم‌های هشداردهنده و سنسورهای ایمنی و وجود 8 کیسه هوا در اطراف کابین، این خودرو را به بهترین ماشین خارجی در ایران برای سفر تبدیل کرده است.

تویوتا لندکروز

بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

این خودروی با کیفیت می‌تواند یک انتخاب مناسب برای انواع سفرهای جاده‌ای شما در هرگونه آب و هوایی باشد. این خودروی 2 محوره مجهز به موتوری 6 سیلندر و 4 لیتری است که بیش از 270 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور دارد. تویوتا لندکروز با وجود اینکه موتور 6 سیلندر دارد و اتاق و بدنه‌اش به نسبت بزرگ است؛ مصرف سوخت متعادلی داشته و برای طی کردن هر 100 کیلومتر مسیر جاده‌ای و شهری، به صورت ترکیبی فقط 13.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند. شتاب، حداکثر سرعت و حجم باک این خودرو نیز به ترتیب 11 ثانیه، 200 کیلومتر بر ساعت و 138 لیتر است.

آریزو 5

بهترین ماشین‌ها برای سفر جاده‌ای کدامند؟

چری آریزو 5 یک خودروی چینی است که توسط مدیران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. این خودروی جادار با ظاهری مناسب، مصرف سوخت پایینی نیز دارد. موتور چری آریزو 5 چهار سیلندر است و گنجایشی معادل 1.5 لیتر دارد. این پیشرانه با وجود مصرف پایین می‌تواند 116 اسب بخار قدرت و 141 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

ارسال نظر