وضعيت بارندگي تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۰۶:۵۱
کد خبر: ۳۱۲۱۸۲
وضعيت بارندگي تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته

اداره كل هواشناسي استان تهران از وزش باد شديد به‌ويژه در نواحي جنوبي و رگبار باران به‌خصوص در مناطق شمالي استان خبر داد.

اداره كل هواشناسي استان تهران از وزش باد شديد به‌ويژه در نواحي جنوبي و رگبار باران به‌خصوص در مناطق شمالي استان خبر داد. برپايه بررسي نقشه‌هاي پيش‌يابي و واكاوي الگوهاي همديدي آسمان استان تهران تا جمعه آسمان قسمتي ابري همراه با وزش باد، در بعضي ساعت‌ها به‌ويژه عصر و اوايل شب بارش پراكنده باران، گاهي وزش باد شديد به‌ويژه در نواحي جنوبي و رگبار باران و تندر و آذرخش در نواحي شمالي به‌ويژه در ارتفاعات پيش‌بيني مي‌شود و رخداد تگرگ در پاره‌اي نقاط دور از انتظار نيست. همچنين روزهاي شنبه و يكشنبه (۲۲ تا ۲۳ ارديبهشت) آسمان صاف تا قسمتي ابري، گاهي افزايش باد و در نواحي جنوبي افزايش محسوس دما پيش‌بيني مي‌شود. از عصر يكشنبه با نفوذ سامانه بارشي ديگر به‌تدريج افزايش ابر و از اواخر وقت بارش باران مورد انتظار است.
آسمان تهران پنجشنبه (۲۰ ارديبهشت‌ماه) قسمتي ابري، در بعضي ساعت‌ها افزايش ابر، گاهي وزش باد شديد، با احتمال رگبار باران با حداقل دماي ۱۵ و حداكثر دماي ۲۳ درجه سانتيگراد و طي ‌جمعه (۲۱ ارديبهشت‌ماه) صاف، در بعد از ظهر افزايش باد، در شب قسمتي ابري با حداقل دماي ۱۷ و حداكثر دماي ۲۵ درجه سانتيگراد پيش‌بيني مي‌شود.

ارسال نظر