شهداب یزد می تواند قهرمان آسیا شود؟

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۱۷۰۸
شهداب یزد می تواند قهرمان آسیا شود؟

رحمان محمدی‌راد در مورد میزبانی جام باشگاه‌های والیبال آسیا گفت: دوست داریم قهرمان مسابقات شویم و برای این کار سعی می‌کنیم هر اتفاقی از جمله استفاده از بازیکنان باکیفیت یا خارجی را رقم بزنیم.

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا پنجم شهریور به میزبانی ایران برگزار می‌شود و استان یزد هم میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفت. تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این دوره از مسابقات نماینده ایران خواهد بود و شهداب یزد به عنوان میزبان مسابقات دیگر نماینده ایران است.

به گزارش ایسنا، رحمان محمدی‌راد که به تازگی هدایت شهداب را برعهده گرفته برای حضور قدرتمند این تیم در جام باشگاه‌های آسیا کار سختی پیش رو دارد و باید دید که این مربی چگونه با این چالش روبرو خواهد شد.

رحمان محمدی‌راد در مورد همکاری با باشگاه شهداب به ایسنا گفت: بعد از پیشنهادی که صورت گرفت، با مدیران باشگاه صحبت کردیم، در جلسه اول به توافق رسیدیم و قرار شد امسال را با هم همکاری کنیم. امیدوارم اهداف مدنظرمان را پایه‌ریزی کنیم و به آنها برسیم.

او در واکنش به اینکه شهداب از شما قول قهرمانی گرفته است، بیان کرد: قطعا شهداب در والیبال ایران جایگاه خود را دارد و هوادارانش به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند. با این همکاری هم به دنبال بهبود شرایط هستند. امروز ۱۴ تیم در لیگ برتر حضور دارند و همه با توجه به اهداف و بودجه‌شان به دنبال دستیابی به بهترین جایگاه هستند. بدون شک هیچ مدیر، مربی و بازیکنی دوست ندارد ببازد.

او با بیان اینکه شرایط همکاری با باشگاه شهداب را مساعد دیدم، ‌تاکید کرد: تلاش‌مان این است تیم سال گذشته را تا جای ممکن حفظ کنیم. قرارداد دو بازیکن خارجی تیم تمام شده بود که قطع همکاری کردیم. از طرفی مذاکره با بازیکنان سال گذشته را شروع کردیم. به هر کدام از دوستان که به دلایلی ادامه همکاری میسر نشد و عذرخواهی کردند، احترام گذاشتم و به دنبال اولویت‌های دیگر هستیم.

محمدی‌راد با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با توجه به بودجه باشگاه بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم، ‌اظهار کرد: حداقل ۵-۶ باشگاه وجود دارند که بودجه‌شان از ما بیشتر است اما ما هم سعی می‌کنیم بهترین‌هایی را که می‌توانیم داشته باشیم، جذب کنیم و تیم خوبی بسازیم. از طرفیی پاسور برزیلی جذب کرده‌ایم که فکر می‌کنم تناسب خوبی را با ایلشن برای ما به وجود بیاورند.

سرمربی شهداب یزد در مورد میزبانی استان یزد از جام باشگاه‌های والیبال آسیا بیان کرد: از قبل در این مورد صحبت شده بود اما قطعیت نداشت تا روز سه‌شنبه که در جلسه مسئولان فدراسیون با باشگاه و مسئولان استان نهایی شد. اتفاق بزرگی است که برای اولین بار در یزد می‌افتد. شور و علاقه والیبال در این استان را مضاعف می‌کند و والیبال دوستان می‌توانند از تماشای بازی بهترین‌های آسیا در سالن خودشان لذت ببرند.

محمدی‌راد با بیان اینکه پیش از این در جلسه‌ با مدیران باشگاه خیلی در مورد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا صحبت نکرده بودیم چون فکر می‌کردیم از نظر هزینه به باشگاه خیلی فشار می‌آید، تاکید کرد: قرار است شرایط را بررسی کنیم. دوست داریم قهرمان مسابقات شویم و برای این کار سعی می‌کنیم هر اتفاقی از جمله استفاده از بازیکنان باکیفیت یا خارجی را رقم بزنیم. قرار است با مسئولان باشگاه نشست داشته باشیم و در مورد اما و اگرها صحبت کنیم. به دنبال تشکیل تیم خوبی هستیم تا زود تمریناتمان را شروع  کنیم  و اگر شرایط بازی تدارکاتی وجود داشته باشد، این اتفاق بیفتد تا به خوبی وارد مسابقات باشیم.

او ادامه داد: باشگاه‌های آسیا مثل سال‌های گذشته نیست. علاوه بر فولاد سیرجان که قهرمان ایران است و تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات می‌کند، تجربه نشان داده تیم‌های خوبی به این رقابت‌ها می‌آیند و این کار را برای ما سخت می‌کنند. ما هم به احترام هوادارانمان سعی می‌کنیم تیمی داشته باشیم که از حیثیت والیبال یزد و شهداب دفاع کنیم.

محمدی‌راد در واکنش به اینکه شهداب سال گذشته در جام باشگاه‌های آسیا امیرغفور و سعید معروف را در ترکیب خود داشت و آیا برنامه‌ای برای حضور دوباره این بازیکنان در تیم خود دارد، گفت: این میزبانی دیروز قطعی شد و ما هیچ برنامه‌ای برای آن نداشتیم اما باید گزینه‌ها را جدی‌تر بررسی کنیم. بودن سعید معروف و امیر غفور افتخاری است اما باید آن دوستان هم شرایط مد نظرشان برآورده شود که در این مسابقات حضور داشته باشند. هنوز چیزی نمی‌دانیم و نمی‌توانیم در موردشان اظهارنظر کنیم. سعی می کنیم تیمی قوی را راهی مسابقات کنیم.

ارسال نظر