قیمت ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار آزاد؛ قیمت دلار و یورو چقدر ریزش داشت؟+ جدول

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۱۳۳۴
قیمت ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار آزاد؛ قیمت دلار و یورو چقدر ریزش داشت؟+ جدول

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کاهش هزار و ۲۰۰ تومانی به کف کریدور ششم برگشت و منطقه حمایت را از دست داد. قیمت یورو نیز با هزار و ۸۰۰ تومان کاهش به رقم ۶۴ هزار و ۱۲۰ تومان رسید.

قیمت دلار در شروع معاملات دومین روز هفته با کاهش هزار و ۲۰۰ تومانی در روند نزولی قرار گرفت و به کف کریدور ششم برگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، معامله‌گران معتقدند اسکناس دلار متاثر از ارزپاشی سیاست‌گذار در روند کاهشی قرار گرفته است. روند عرضه و تقاضا همچنان در تعادل قرار دارد. دلار در لحظه نگارش این گزارش، در کف کریدور ششم قرار دارد.

کاهشی‌های بازار ارز در روزهای گذشته، برگشت قیمت دلار به کریدور پایین‌تر را پیش‌بینی کرده بودند. به اعتقاد آنها سیاست‌گذار طی سال گذشته تلاش کرد تا قیمت دلار را مهار کند؛ بنابراین برای شروع سال جدید فارغ از تنش‌های سیاسی اجازه ماندگاری قیمت اسکناس آمریکایی در سقف قیمت را نمی‌دهد.

گفتنی است امروز بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارد و تحرکات قیمت طلا و رمزارزها در بازار ارز تاثیری ندارد.

قیمت ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار آزاد؛ قیمت دلار و یورو چقدر ریزش داشت؟+ جدول

حواله و اسکناس دلار گران شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۳۹۰ تومانی در کانال ۱۷ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد و با رقم ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۸۵۰  تومانی همپای دلار ارزان شد و روی رقم ۶۱ هزار و ۱۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی روی رقم ۷۵ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده و یورو نیز روز یکشنبه  با هزار و ۸۰۰ تومان کاهش با رقم ۶۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز افزایش داشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان عرضه شد.

ارسال نظر