چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۱۰۹۵۲
چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟

پیشکسوت استقلال معتقد است که جریمه کاپیتان این تیم غیر منطقی و ناعادلانه است.

شمارش معکوس لیگ بیست و سوم آغاز شده است و سرخابی های پایتخت با اختلاف بسیار کم در کورس قهرمانی حضور دارند. به اعتقاد پیشکسوت استقلال از حالا هر بازی برای این دو تیم حکم یک فینال را دارد و هیچ یک از تیم ها را در این مسیر نمی توان دست کم گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، به بهانه شرایط فعلی استقلال و واگذاری این تیم و همچنین اسپانسر جنجالی آبی ها با منصور رشیدی هم کلام شده‌ایم که در ادامه متن کامل گفت و گو را می خوانیم؛

*رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه 70،80 کم بیاورد و 2 گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می شود. تیم ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

*بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.


ارسال نظر