«وعده صادق» تحول جدي در معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي ايجاد كرد

۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۰۸۱۱

وزير كشور با بيان اينكه عمليات «وعده صادق» تحول جدي در معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي ايجاد كرد، گفت: دانشگاهيان و فرهيختگان جامعه نسبت به ابعاد اين عمليات به تحليل و ارزيابي بپردازند.  

وزير كشور با بيان اينكه عمليات «وعده صادق» تحول جدي در معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي ايجاد كرد، گفت: دانشگاهيان و فرهيختگان جامعه نسبت به ابعاد اين عمليات به تحليل و ارزيابي بپردازند.  به احمد وحيدي روز يكشنبه در نشست شوراي معاونان وزارتخانه بار ديگر از نيروهاي مسلح، ستاد كل نيروهاي مسلح و شوراي عالي امنيت ملي به دليل انجام اين عمليات غرورآفرين تقدير كرد و افزود: وعده صادق يك عمليات بسيار بزرگ بود كه با وجود توان پدافندي امريكا، انگليس و فرانسه در حمايت از رژيم صهيونيستي با موفقيت انجام شد.
وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي بيش از ۲۰ سال سرمايه‌گذاري كرده و از حمايت‌هاي تمام عيار رژيم امريكا م برخوردار بوده است، اما جمهوري اسلامي ايران تنها با اتكا به خداي متعال و توان دفاعي خود متكي است و بايد به اقتدار و عزتي كه جوانان فرهيخته و دانشگاهي ما خلق كردند، افتخار كرد.
وزير كشور با تاكيد بر اينكه ابعاد اين عمليات بسيار حائز اهميت و قابل واكاوي است، اضافه كرد: مهم‌تر از اين عمليات، تصميم بزرگ و عظمت آفريني بود كه در سايه رهنمودهاي حكيمانه و شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب براي اجراي اين عمليات اتخاذ شد.
وحيدي، دورانديشي رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي را عامل اصلي تصميم‌هاي بزرگ در كشور دانست و يادآور شد: اين تصميمات بزرگ همواره راه انقلاب را در عرصه‌هاي خطير گشوده است، هر چند عده‌اي اندك كه سروصداي بلندي دارند از روي حسادت و بغض نخواهند اين تصميمات بزرگ را ببينند و بپذيرند.
وي خاطرنشان كرد: البته مردم بزرگ ايران و جوانان آن قدرشناس هستند. دانشگاهيان و فرهيختگان جامعه بايد به اين تصميمات بزرگ كه جهان با حساسيت نظاره‌گر آن بود و درباره اين عمليات، دستاوردهاي آن و تغيير و تحولاتي كه در معادلات منطقه‌اي و بين‌المللي گذاشته است، بحث، گفت‌وگو، تحليل و ارزيابي كنند.

ارسال نظر