آيفون ارزان قيمت با ويژگي آيفون ۱۵ عرضه مي‌شود

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۳۱:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۵۲۷

هرچند آيفون SE۴ احتمالا به زودي عرضه نخواهد شد اما گزارش‌ها از ويژگي‌هاي احتمالي دستگاه حاكي از آن است كه موبايل مذكور عناصري از چند آيفون ديگر را در خود خواهد داشت. به گزارش مهر به نقل از تك رادار، نگوين في هونگ يك كدنويس مستقل در پلتفرم ايكس اين اطلاعات رامنتشر كرده و مدعي است بخش جلويي آيفون SE۴ مشابه آيفون ۱۳ و همراه قابليت فيس‌اي دي  خواهد بود.

هرچند آيفون SE۴ احتمالا به زودي عرضه نخواهد شد اما گزارش‌ها از ويژگي‌هاي احتمالي دستگاه حاكي از آن است كه موبايل مذكور عناصري از چند آيفون ديگر را در خود خواهد داشت. به گزارش مهر به نقل از تك رادار، نگوين في هونگ يك كدنويس مستقل در پلتفرم ايكس اين اطلاعات رامنتشر كرده و مدعي است بخش جلويي آيفون SE۴ مشابه آيفون ۱۳ و همراه قابليت فيس‌اي دي  خواهد بود. چنين طراحي بدان معنا است كه نمايشگر داراي يك بريدگي است كه اكنون در آيفون‌هاي جديدتر منسوخ شده اما دستگاه نسبت به آيفون SE ۲۰۲۲ كه در جلوي صفحه قابليت تاچ‌اي داشت، پيشرفته‌تر خواهد بود. در پشت آيفون SE۴يك دوربين تك لنزي مشابه آيفون XR وجود خواهدشت كه حسگر ۱۲ مگاپيكسلي سوني IMX۵۰۳ است. در حال حاضر اين حسگر از حالت سينماتيك ۱۰۸۰ پيكسل،
 Deep Fusion، عكاسي هوش مصنوعي، حالت پرتره و Deep Fusion خواهد بود اما حالت شب در اين دستگاه عرضه نمي‌شود. همچنين تراشه A۱۶بيونيك در SE۴ به كار مي‌رود كه در آيفون ۱۵ نيز به شمار مي‌رود. يك نمايشگر ۶.۱ اينچي او ال‌اي دي با رفرش ريت ۶۰ هرتز، همراه ۶ گيگابايت RAM و ۱۲۸ يا ۲۵۶ مگابايت حافظه داخلي داخل آيفون ارزان قيمت SE۴ به كار خواهد رفت. وزن اين دستگاه با ابعاد ۱۴۸.۵ در ۷۱.۲ در ۷.۸ ميليمتر ۱۶۶ گرم خواهد بود. البته به نظر نمي‌رسد هونگ از ظرفيت باتري اطمينان ندارد اما برخي منابع مدعي شده‌اند دستگاه با باتري ۳۲۷۹ ميلي آمپري ارايه خواهد شد كه نسبت به باتري ۲۰۱۸ ميلي آمپري SE ۲۰۲۲ بسيار بهبود يافته است. در حال حاضر شايعاتي مبني بر آن وجود دارد كه آيفون SE۴ احتمالا تا ۲۰۲۵ميلادي رونمايي نخواهد شد. 

ارسال نظر