كاظم صديقي:

از مردم ايران و رهبر انقلاب عذرخواهي مي‌كنم

۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۰:۵۵:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۱۰۸

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران خطاب به مستمعين نماز جمعه گفت: فضاي تند برخاسته از بيرون و دشمنان من را نمي‌زنند بلكه مردم را مي‌زنند، ولي اين هجمه در بصيرت شما تاثيري نگذاشت و به همين دليل بدهكار شما بوده و از شما تشكر مي‌كنم. اين‌ها كه براي آبروي يك طلبه ناچيز به ميدان آمدند، خدايا آبروي دنيا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران خطاب به مستمعين نماز جمعه گفت: فضاي تند برخاسته از بيرون و دشمنان من را نمي‌زنند بلكه مردم را مي‌زنند، ولي اين هجمه در بصيرت شما تاثيري نگذاشت و به همين دليل بدهكار شما بوده و از شما تشكر مي‌كنم. اين‌ها كه براي آبروي يك طلبه ناچيز به ميدان آمدند، خدايا آبروي دنيا و آخرت آنها را محفوظ بگردان. حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در خطبه اول نماز جمعه اين هفته تهران، اظهار كرد: امت مومن و بابصيرت و همچنين نفس ضعيف خود را به تقواي الهي توصيه مي‌كنم. تقوا نتيجه ايمان است. تقوا هم توشه آخرت و هم لباس است. انسان باتقوا هم آبرو دارد و هم تمكن زندگي اخروي نصيب او مي‌شود. وي ادامه داد: در اين چند روز اخير شبكه‌هاي مجازي قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها شده و اين طلبه و سرباز ناچيز آنان را بهانه قرار دادند و در اثر يك غفلت موجب شدند كه دل مردم شكست. مردم ما را مي‌ديدند گريه مي‌كردند. از اينكه ما باعث شديم به شما حمله شد، از شما مردم ايران و رهبر انقلاب عذرخواهي مي‌كنم. خيلي بدهكار شما مستمعين اين دو دهه خطبه‌هاي اين ناچيز هستم. خطيب جمعه تهران افزود: فضاي تند برخاسته از بيرون و دشمنان من را نمي‌زنند بلكه مردم را مي‌زنند، ولي اين هجمه در بصيرت شما تاثيري نگذاشت و به همين دليل بدهكار شما بوده و از شما تشكر مي‌كنم. اين‌ها كه براي آبروي يك طلبه ناچيز به ميدان آمدند، خدايا آبروي دنيا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.
صديقي در ادامه خاطرنشان كرد: خداوند ماه رمضان سفره محبت خود را براي بندگان قرار داد. ماه رمضان ماه اشك، رقت، انسجام دل‌ها، زدودن كدورت‌ها، صله رحم، كمك‌هاي مومنانه و سير و سلوك است. 

ارسال نظر