پاسخ فوری خطیر به صحبت‌های جنجالی نکونام

۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۰۰۰
پاسخ فوری خطیر به صحبت‌های جنجالی نکونام

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات شب گذشته جواد نکونام گفت که نباید صحبت‌های درون خانوادگی به بیرون داده شود.

علی خطیر پیش از آغاز جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران عامل باشگاه‌ها درباره فیرپلی مالی گفت: فیرپلی بحث عدالت است و باید ببینیم دوستان چه راهکاری خواهند داشت.

به گزارش خبرورزشی، وی در واکنش به اظهارات شب گذشته جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه استقلال تصریح کرد: در اولین برنامه تلویزیونی گفتم، خیلی اعتقاد ندارم حرف‌های خانواده را بیرون بزنم و حرف خانواده باید در دل خانواده بماند. از زمانی که شروع به کار کردم یک نفر نمی‌تواند بگوید خطیر چنین حرف‌هایی زده است. حرف خیلی زیاد است و من هم حرف‌هایی زیادی برای گفتن دارم ولی از همه خواهش می‌کنم حرف‌های باشگاه درون باشگاه بماند. از ارکان باشگاه نیز چنین خواسته‌ای داشته‌ام.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: نکونام دغدغه‌های خودش را دارد و دلش می‌خواهد تیمش قهرمان شود. الان استقلال صدر جدول است و خواهش می‌کنم به آرامش استقلال کمک کنید. پس از اینکه استقلال قهرمان شد، هر کسی می‌تواند حرف بزند و بگوید من مقصر نبودم و او مقصر بود. الان مهم نیست چه کسی مقصر است. هیچ وقت حرف‌های خانواده را بیرون نمی‌برم. همه ارکان باشگاه باید این مسئله را رعایت کنند. قهرمانی در اختیار استقلال است، مگر اینکه خودمان اذیت کنیم و این قهرمانی را بگیریم. مطمئنم اتفاقات خوبی در پایان فصل می‌افتد و استقلال با تلاش بازیکنان با غیرت و کادرفنی خوب منجر به قهرمانی خواهد شد. خودمان نباید به دشمنان خوراک بدهیم و حاشیه به تیم وارد شود.

ارسال نظر