قیمت طلا، سکه امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و سکه طرح قدیم چقدر گران شد؟+ جدول

۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۹۴۷۰
قیمت طلا، سکه امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و سکه طرح قدیم چقدر گران شد؟+ جدول

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با افزایش ۴۹۱ هزار تومانی به رقم سه میلیون و ۴۲۴ هزار تومان رسید. سکه امامی با افزایش دو میلیون و ۷۰۹ هزار تومانی با قیمت ۴۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان معامله شد و سکه‌ بهار نیز با رشد دو میلیون و ۱۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۸ میلیون و ۲۵ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا و سکه با شروع به کار بازارهای مالی بعد از تعطیلات نوروز متاثر از رشد قیمت دلار با افزایش‌های قابل توجهی بازگشایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رشد تنش‌های سیاسی، فنر قیمت دلار را رها کرد و این اسکناس به سقف تاریخی خود رسید؛ این موضوع باعث شد بازار طلا نیز در سقف قیمت قرار بگیرد.

حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق موجی از اخبار نامساعد سیاسی را روانه بازارها کرد و همین موضوع تمام قطعات سکه را در کانال بالاتر قرار داد.

گفتنی است اونس جهانی طلا نیز با افزایش ۲۸ دلاری با قیمت ۲۲۶۱ دلار در حال معامله است.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت بازارهای مالی در روزهای باقیمانده از هفته، در رکود معاملاتی به سر ببرند، اما رشد قابل توجه قیمت فاکتورهای اساسی تعیین نرخ در بازار طلا، شروع طوفانی را برای این بازار رقم زد.

قیمت طلا، سکه امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و سکه طرح قدیم چقدر گران شد؟+ جدول

سکه امامی پرچمدار رشد قیمت شد

سکه امامی امروز سه شنبه ۱۴ فروردین با افزایش دو میلیون و ۷۰۹ هزار تومانی با قیمت ۴۱ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد دو میلیون و ۱۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۸ میلیون و ۲۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه رشد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی دارد و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. ربع سکه نیز با افزایش ۹۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی ایستاده است. سکه گرمی امروز ۴۰۰ هزار تومان گران شد و با رقم هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه در تمام قطعات رشد کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۱۵ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۴ میلیون و ۸۲۲ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۴۹۱ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۲۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۷۸ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه روز سه‌شنبه در تمام قطعات افزایشی و در سکه امامی رشد میلیونی دارد. حباب سکه امامی یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، سکه بهار ۶۶۷ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۳۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۴۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۳۶ هزار تومان افزایش دارد.


ارسال نظر