گزارش آگهی

با قطارهای جوپار به سفر بروید؛ سفری خاطره‌انگیز در انتظار شماست

۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹:۰۱
کد خبر: ۳۰۹۳۴۴
با قطارهای جوپار به سفر بروید؛ سفری خاطره‌انگیز در انتظار شماست

آشنایی با خدمات و امکانات قطارهای جوپار به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری هنگام خرید بلیط داشته باشید و سفری لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید. برای دستیابی به این امر، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

قطار جوپار یکی از بهترین و معروف‌ترین ترن‌های فعال در مسیرهای ریلی کشور است که انتخابی بسیار مناسب برای تجربه سفری امن و آرام محسوب می‌شود. اگر قصد تهیه پیش فروش بلیط قطار شرکت جوپار را دارید، بد نیست بدانید که ترن‌های این شرکت تنوع زیادی دارند و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

درباره قطار و شرکت جوپار

جوپار نام یکی از معتبرترین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ تحت‌عنوان اولین شرکت خصوصی قطاری ایران آغاز کرد. جالب است بدانید که نام این شرکت از یکی شهرهای خوش‌آب‌وهوای کرمان،جوپار، برگرفته که در بخش ماهان این شهرستان واقع شده است.

این شرکت قطاری در ابتدا با خرید ۲۲ واگن درجه‌یک اکسپرس ۶تخته پارسی به حمل‌ونقل مسافران پرداخت و پس از آن در سال ۱۳۸۸ حدود ۸۴ واگن جدید به ناوگان خود اضافه کرد. چنین اقدامی در‌نهایت باعث شد که این شرکت در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در کشور تبدیل شود.

نوسازی و افزایش واگن‌های شرکت جوپار در طی سال‌های اخیر نیز ادامه‌دار بوده؛ به‌نحوی‌که حجم پذیرش مسافران شرکت تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است و سالانه بیش از دو‌ و‌ نیم میلیون مسافر از این طریق سفر می‌کنند.

انواع قطارهای جوپار

قطارهای ارگ، کویر و ماهان، از‌جمله بهترین و معروف‌ترین قطارهای شرکت جوپار هستند که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند. آشنایی با هر یک از آن‌ها و تجهیزات ارائه‌شده در این قطارها در‌نهایت به شما کمک خواهد کرد که بهترین و مناسب‌ترین بلیط پیش فروش قطار را برای خود رزرو کنید. در ادامه، به بررسی و معرفی امکانات قطارهای جوپار خواهیم پرداخت.

قطار چهار‌ستاره ارگ

اگر به‌دنبال تجربه سفری امن و راحت هستید، تهیه پیش فروش بلیط قطار ارگ جوپار بهترین انتخاب خواهد بود. سیستم سرمایشی و گرمایشی عالی، تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیت، سرو غذا و نوشیدنی در کوپه، عایق‌های صوتی، امکان تبدیل صندلی به تخت، سرویس خواب یک‌بارمصرف، تجهیزات سرگرمی و سیستم احضار مهماندار، از‌جمله مهم‌ترین امکانات این قطار ۱۲واگنی هستند که بلیط آن را در دو نوع معمولی و ویژه می‌توانید تهیه کنید. تهران-کرمان، تهران-بندرعباس، تهران-زاهدان و کرمان-مشهد، از‌جمله مهم‌ترین مسیرهای ریلی این قطار هستند.

قطار سه‌ستاره کویر

قطار جوپار کویر یکی دیگر از ترن‌های فعال این شرکت است که بلیط‌های خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای به مسافران ارائه می‌کند؛ بنابراین، اگر در فکر مدیریت هزینه‌های سفر هستید، رزرو پیش فروش بلیط قطار کویر راهکاری عالی خواهد بود. در هر واگن این قطارها، ۱۰ کوپه مجزای ۶نفره وجود دارد که رزرو بلیط آن‌ها برای سفرهای خانوادگی و دوستانه بهترین انتخاب است. از‌جمله مهم‌ترین امکانات قطارهای کویر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پک پذیرایی در بدو ورود
  • پک سرویس خواب به ازای هر نفر
  • سیستم احضار مهماندار
  • تعبیه عایق‌های صوتی و گرمایی کارآمد
  • سیستم‌های صوتی و تصویری باکیفیت با امکان انتخاب فیلم و سریال دلخواه
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر یک از واگن‌های قطار
  • ویلچر
  • جعبه کمک‌های اولیه
  • امکان خرید تنقلات از بوفه قطار

با قطارهای جوپار به سفر بروید؛ سفری خاطره‌انگیز در انتظار شماست

قطار اتوبوسی ماهان

قطار اتوبوسی یا سالنی ماهان یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین قطارهای شرکت جوپار بوده که در مسیرهای ریلی مختلفی از‌جمله مسیر تهران به مشهد فعال است. رزرو بلیط پیش فروش قطار اتوبوسی ماهان به آن دسته از مسافرانی پیشنهاد می‌شود که فاصله بین مبدا و مقصد آن‌ها کوتاه است و تمایل دارند که بیشتر بودجه خود را در شهر مقصد خرج کنند؛ چراکه قیمت خرید بلیط این قطارها بسیار اقتصادی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از دو گزینه قبلی است.

توجه داشته باشید که در این قطارها امکان تبدیل تخت به صندلی وجود ندارد؛ اما طراحی و ارگونومی صندلی‌ها به‌نحوی انجام شده است که همانند صندلی‌های هواپیما راحت و نرم هستند. طراحی صندلی چرخان برای افراد معلول، تقدیم بسته‌های پذیرایی در ابتدای سفر، سیستم تهویه هوا مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ملزومات ایمنی و کمک‌های اولیه، از دیگر امکانات قطارهای اتوبوسی ماهان هستند که سفری امن و راحت را به شما هدیه می‌دهند.

بررسی مسیر قطارهای شرکت جوپار

شرکت جوپار در ابتدا با هدف جابه‌جایی مسافران از مسیر کرمان به تهران و کرمان به مشهد، قطارهای خود را به ناوگان ریلی کشور اضافه کرد؛ اما در طی سال‌های فعالیت خود و به‌منظور ارائه خدماتی بهتر و شایسته‌تر به مسافران، ۳ مسیر ریلی پرطرفدار دیگر در دستور برنامه‌های این شرکت قرار گرفتند. مجموعه‌ قطار جوپار اعلام کرده است که به‌زودی مسیرهای بیشتری مانند اصفهان، شیراز و تبریز نیز تحت پوشش این شرکت قرار خواهد گرفت و ارائه خدمات به مسافران گسترده‌تر خواهد بود. در ادامه، لیست مسیرهای فعال اصلی و شهرهای عبوری این ترن‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

  • تهران به مشهد و بالعکس با توقف در ایستگاه‌های سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور
  • تهران به کرمان و بالعکس با توقف در ایستگاه‌های قم (محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق و زرند
  • مسیر ریلی تهران به زاهدان و بالعکس با توقف در ایستگاه‌های قم (محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان، بم و فهرج
  • تهران به بندرعباس و بالعکس با توقف در ایستگاه‌های قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج، زادمحمود و فین
  • مسیر ریلی کرمان به مشهد و بالعکس با توقف در ایستگاه‌های زرند، مبارکه، بهاباد، طبس و تربت‌حیدریه

با قطارهای جوپار به سفر بروید؛ سفری خاطره‌انگیز در انتظار شماست

راهنمای خرید بلیط قطار جوپار

فلای تودی که سایت‌ فروش بلیط قطار و هواپیما در سطح کشور محسوب می‌شود، انتخاب بسیار مناسبی ‌جهت رزرو ارزان‌ترین بلیط جوپار است؛ بدین‌منظور، پیشنهاد می‌شود که از ابزار تقویم قیمتی این سایت بهره بگیرید. این ابزار قیمت، فروش انواع بلیط‌های قطار شرکت جوپار را در تاریخ‌های نزدیک به زمان مدنظر سفر به شما نمایش می‌دهد که این قابلیت در‌نهایت با امکان خرید ارزان‌ترین گزینه همراه خواهد بود. در این راستا می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر