درستي از «مترو» رفت

۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۷:۰۵
کد خبر: ۳۰۹۰۴۶

طي حكمي از سوي عليرضا زاكاني، شهردارتهران، مسعود درستي، مديرعامل مستعفي مترو به سرپرستي شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه منصوب شد.

طي حكمي از سوي عليرضا زاكاني، شهردارتهران، مسعود درستي، مديرعامل مستعفي مترو به سرپرستي شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه منصوب شد.
سه شنبه هفته گذشته، مهدي چمران، رييس شوراي شهر تهران در جريان نشست علني اين شورا اعلام كرد كه مسعود درستي به علت ناراحتي از انتقادات و تذكرات اعضاي شوراي شهر از سمت خود (مديرعامل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه) استعفا كرده است. اما معاون حمل و نقل شهردار تهران اين مساله را رد كرد و گفت، درستي مرخصي ساعتي گرفته است. طي روزهاي گذشته، اگرچه درستي در خصوص شايعه مهاجرت خود و خانواده به كانادا در گفت‌وگو با رسانه‌ها توضيحاتي را مطرح كرده بود اما درباره استعفا يا عدم استعفاي خود سخني به ميان نياورده بود.  ديروز اما شهردار تهران در احكام جداگانه‌اي رضا محمدنژاد بيدخت را به‌ سمت سرپرست شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه و مسعود درستي را به عنوان سرپرست شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه منصوب كرد. عبدالمطهر محمدخاني، سخنگوي شهرداري تهران نيز ديروز در حاشيه دويست و بيست و سومين جلسه شوراي شهر تهران در جمع خبرنگاران، در ارتباط با انتصابات جديد در مترو تهران اظهار كرد: با توجه به سوابق آقاي مسعود درستي؛ با حكم آقاي زاكاني شهردار تهران، درستي از مديريت شركت بهره‌برداري تهران و حومه به هلدينگ مترو جابه‌جا شد. وي تصريح كرد: آقاي درستي سوابق خوبي را در بحث هلدينگ مترو داشته و به همين جهت اين تغيير و تحول صورت گرفته است چرا كه سال آينده شهرداري تهران برنامه ويژه‌اي را در بخش مترو و توسعه خطوط خواهد داشت.

ارسال نظر