این خودرو ژاپنی در ایران تولید می‌شود

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۹:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۶۷۲
این خودرو ژاپنی در ایران تولید می‌شود

مونتاژ یک محصول از برند نیسان در دستورکار یک خودروساز خصوصی جدید التاسیس قرار گرفته است.

نیسان ترا به بازار خودرو می‌آید. یک خودروساز خصوصی که به تازگی تاسیس شده مقدمات حضور این محصول برند ژاپنی را در بازار خودرو فراهم کرده است.

به گزارش اکوایران، نیسان ترا یک خودروی SUV (شاسی بلند) است که می تواند بازار خودروی کشور بخصوص بازار خودروهای شاسی بلند را با حضورش داغ کند.

براساس اخبار منتشر شده نیسان ترا از یک موتور 2 لیتری توربو سود می برد. این پیشرانه قدرتی معادل 220 اسب بخار با گشتاور 360 نیوتن متر تولید می کند.

همچنین یک جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته قدرت موتور را به چرخ ها انتقال می دهد.

پیش تر نیسان ایکس تریل در بازار ایران حاضر بود و مشتریان بازار خودرو خاطرات خوبی از این خودروی SUV نیسان دارند.

نیسان ایکس تریل همچنان با مدل 2018 صفر کیلومتر در بازار خودرو همچنان حاضر است و با قیمت حدود پنج میلیارد و 800 میلیون تومان داد و ستد می شود.

بررسی محصولاتی وارداتی برند نیسان که تا کنون پشت ویترین سامانه یکارچه فروش خودرو قرار گرفته اند نشان می دهد سه مدل نیسان یعنی نیسان Sunny، نیسان Selphy و نیسان قشقایی در دسترس متقاضیان عادی قرار دارد.

اما بازگشت نیسان به بازار خودروی کشور به این سه مدل محدود نمی شود و شاهد هستیم که دو محصول از این برند نیز در میان خودروهایی که به جانبازان عرضه شده، حضور دارد.

نیسان آلتیما و نیسان ایکس تریل در تیررس انتخاب جانبازان قرار دارد. نیسان ایکس تریل به جانبازانی که درصد جانبازی 70 درصد دارند و ویژه هستند، واگذار می شود و دیگر محصول برند نیسان یعنی آلتیما نیز به جانبازانی که درصد جانبازی آنها 50 درصد تا 69 درصد است اختصاص پیدا می کند.

با توجه به سابقه خوبی که این برند ژاپنی در ذهن مشتریان ایرانی دارد پیش بینی می شود از نیسان ایکس ترا که قرار است در ایران مونتاژ شود استقبال خوبی به عمل بیاید.

به نظر می رسد حضور این محصول در بازار سبب شود تا قیمت خودروهای وارداتی هم رده نیز تحت تاثیر قرار گرفته و رقابت در بازار خودرو بخصوص خودروهای شاسی بلند (SUV) داغ شود.  

ارسال نظر