مرگ دردناک پسر جوان با دود نارنجک دست‌ساز

۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۶۱۳
مرگ دردناک پسر جوان با دود نارنجک دست‌ساز

تحقیقات درباره مرگ پسری که بر اثر استنشاق گاز نارنجک دست‌ساز فوت شده است، آغاز شد.

جان باختن پسر جوان به خاطر استفاده از نارنجک دست‌ساز تحقیقات جنایی در مورد مرگ او را کلید زد.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس محسن اختیاری که شنبه گذشته مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت ساعت 10 صبح آن روز از مرگ پسر 18 ساله‌ای مطلع شد.

با اعلام این خبر به بازپرس جنایی، به دستور او تیم تحقیقات جنایی در محل حضور یافتند و تحقیقات جنایی آغاز شد. در تحقیقات پلیسی مشخص شد متوفی مدتی دنبال ساخت نارنجک دست ساز بود. همچنین شواهد حکایت از آن داشت که جوان فوت شده در روز حادثه بعد از پرتاب نارنجک، بدحال شد و او را به بیمارستان منتقل کردند و در نهایت جان خود را از دست داد.

معاینات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که پسر جوان بر اثر تنفس دود ناشی از نارنجک دستی جانش را از دست داده است.

بنابراین به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

همچنین قرار است موادی که پسر جوان برای ساخت نارنجک از آن استفاده کرده بود نیز مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا این مواد سمی بوده یا دلیل دیگری داشته که استشمام گاز تولید شده از آن نارنجک دستی باعث مرگ جوان شده است. بخشی از تحقیقات نیز به شناسایی فرد یا مغازه‌ای که مواد ساخت نارنجک را به این جوان فروخته، متمرکز شده است.

ارسال نظر