معاون سياسي صداوسيما استعفا كرد

۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۰:۴۴
کد خبر: ۳۰۸۳۴۱

رييس سازمان صداوسيما در حكمي محمدعلي صائب را به سرپرستي معاونت سياسي صداوسيما منصوب كرد. پيش از اين، عليرضا خدابخشي از اين سمت استعفا داده بود. در حكم جبلي براي محمدعلي صائب آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‏عالي، شما را به ‏‏عنوان «سرپرست معاونت سياسي» منصـوب مي‌كنم.

رييس سازمان صداوسيما در حكمي محمدعلي صائب را به سرپرستي معاونت سياسي صداوسيما منصوب كرد. پيش از اين، عليرضا خدابخشي از اين سمت استعفا داده بود. در حكم جبلي براي محمدعلي صائب آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب‏عالي، شما را به ‏‏عنوان «سرپرست معاونت سياسي» منصـوب مي‌كنم. ضروري‏ است همه محورهاي حكم انتصاب معاون سياسي به‌صورت جدي در دستور كار شما و مورد پيگيري مستمر در آن حوزه باشد. تجربه عمليات رسانه‏‌اي بي‌سابقه و گسترده رسانه ملي در انتخابات اخير نشان داد كه شكوفايي ظرفيت ‏هاي بزرگ با همت و عزم همكاران قابل تحقق است و معاونت سياسي مي‌تواند در اين زمينه يكي از پيشران‏‌هاي رسانه ‏ملي باشد. لازم مي‌دانم از زحمات و تلاش‌‏هاي مفيد برادر گرامي جناب آقاي عليرضا خدابخشي كه از اين مسووليت استعفا كرده‏‌اند قدرداني نمايم و براي شما در حفظ نقاط قوت گذشته و افزودن مزيت‏هاي جديد آرزوي توفيق دارم.»
محمدعلي صائب از سال ۷۹ تا ۸۹ در سمت‌هاي خبري راديو پيام، راديو جوان و راديو ايران مشغول فعاليت بوده است. وي قائم‌مقامي اداره كل پخش اخبار صدا، خبرنگاري در معاونت خبر مركز خراسان جنوبي تا سال ۹۴، معاونت خبر مركز خراسان جنوبي تا سال ۹۸ و مسووليت باشگاه خبرنگاران جوان اين استان را نيز در كارنامه رسانه‌اي خود دارد. صائب از شهريور ۱۴۰۱ رياست خبرگزاري صداوسيما را برعهده داشت.

ارسال نظر