توفان الاقصي نشان داد جبهه مقاومت يك مجموعه به هم پيوسته است

۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۸۱۳۸

سردار قاآني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: حماسه توفان الاقصي و عملكرد جبهه مقاومت نشان داد اين جبهه يك مجموعه به هم پيوسته است كه كسي نمي‌تواند آن را ناديده بگيرد.

سردار قاآني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: حماسه توفان الاقصي و عملكرد جبهه مقاومت نشان داد اين جبهه يك مجموعه به هم پيوسته است كه كسي نمي‌تواند آن را ناديده بگيرد. سردار قاآني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به عنوان مهمان آخرين اجلاس رسمي دوره پنجم مجلس خبرگان رهبري حضور پيدا كرد، با اشاره به اينكه دفاع از مظلوم در فرهنگ ديني ما جايگاه ويژه‌اي دارد و در اين دوران مصداق مظلومين مردم فلسطين هستند افزود: امام عظيم الشأن ما همواره بر دفاع از مردم مظلوم فلسطين تأكيد داشتند چه در زمان اختناق رژيم گذشته و چه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي كه اسلام در كشور حاكميت پيدا كرد؛ هرچند امروز نوع اين دفاع با گذشته فرق كرده و طبق فرمايش حضرت امام، تشكيل هسته‌هاي مقاومت دفاع از مظلوم را نهادينه كرده است.فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه هسته‌هاي مقاومت به بركت اخلاص حضرت امام (ره) و سپس همت بلند مقام معظم رهبري مرحله به مرحله رشد كرد تا به اقتدار امروز رسيد، افزود: وقتي در وضعيت مجاهدان فلسطيني در دو دهه اخير دفت كنيد مي‌بينيد جوانان فلسطيني كه روزگاري با دستان خالي و با سنگ از خود دفاع مي‌كردند امروز جبهه مقاومت به ويژه نيروهاي حماس در عمليات توفان الاقصي با تكيه بر ايمان و سلاح‌هايي كه دارند حالت تهاجمي به خود گرفته و قهرمانانه ارتش اسراييل را دچار چالش اساسي كرده‌اند. سردار قاآني در ادامه با اشاره به اينكه رژيم اشغالگر قدس موفقيت‌هاي خود را با ابزار رسانه‌اي بزرگ نمايي مي‌كند افزود اين در حالي است كه در اين جنگ تنها يك پيروزي بزرگ داشته و آن اين است كه حدود ۴۰ هزار انسان را كشته است كه بيشتر آنها زن و كودك هستند و اين در حالي است كه جوانان فلسطيني توانسته‌اند زمين و حيثيت خود را حفظ كنند و با مقاومت خود اسراييل را بيچاره كنند. فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سپس با تأكيد بر اينكه ويراني‌هاي غزه قطعاً بازسازي خواهد شد اما اعتبار و آبروي رژيم اشغالگر قدس بازسازي نخواهد شد افزود: اين نبرد نشان داد جبهه مقاومت يك مجموعه به هم پيوسته است كه قابليت‌هاي فراواني دارد، اگر چه هنوز از تمام قابليت‌هاي خود استفاده نكرده است و همچنين ثابت شد كه كسي نمي‌تواند جبهه مقاومت را ناديده بگيرد.

 

نيروهاي مسلح ايران بر دشمنان  اشراف كامل اطلاعاتي دارند

امير سرلشكر عبدالرحيم موسوي در مراسم الحاق تجهیزات داده شده به نیروی دریایی ارتش گفت: اتفاقات خوب مديون دورانديشي حكيمانه مقام معظم رهبري و روحيه ولايي عزيزان‌مان در نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي است. اينها بخشي از نتايج مردان ولايت‌مدار اين نيرو با پشتيباني خانواده‌هايشان به فرماندهي مردي از جنس دريا و عاشق اين نيروست. وي خاطرنشان كرد: كمك‌هاي دولت و ستادهاي رده بالاتر، صنايع نظامي وزارت دفاع، دانشگاه‌ها، شركت‌هاي دانش‌بنيان نيز در اين موفقيت‌ها و به ثمر رسيدن اهداف است كه باعث افتخار ايران و ايرانيان شده است. فرمانده كل ارتش تصريح كرد: امريكايي‌هاي حامي رژيم كودك‌كش با فريب و زور به وادار كردن ديگران براي اتخاذ مواضع بي‌اساس مشغول هستند و به شيوه‌هاي مختلف ذات فتنه‌گري خود را بروز مي‌دهند.

ارسال نظر