ترمز افزایش قیمت مسکن در پرند کشیده شد + جدول

۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۰۷۰۳۵
ترمز افزایش قیمت مسکن در پرند کشیده شد + جدول

امروز (چهارشنبه) قیمت مسکن در شهر پرند با توجه به متراژ و سن بنا متفاوت است.

با بازگشایی مترو پرند، انتظار می‌رفت قیمت مسکن در این شهر بالا رود همانطور که قبل از بازگشایی بر افزایش قیمت اثر گذاشته بود، اما گفته می‌شود که پس از ورود مترو به پرند، دولت با کنترل قیمت از این افزایش جلوگیری کرد.

به گزارش اکوایران، به گفته یک مشاور ملکی، برای خرید یک واحد با متراژی بین ۷۰ تا ۸۰ مترمربع و به صورت خام، باید دست‌کم مبلغی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر داشت و برای خرید این واحد با تمام امکانات باید بودجه‌ای بالاتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفت که اکثر واحد‌های مسکن مهر دارای وام ۴ درصدی و سند پنج برگی هستند.

او می‌گوید واحد‌های مسکن مهر به صورت خام تحویل مالک داده می‌شود و برای مثال بدون امکاناتی همچون در‌های داخلی، شیرآلات، کابینت کمددیواری، کناف کاری، پوستر و نورپردازی و... است.

به گفته وی، هم‌اکنون نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، افزایش قیمت نداشته‌ایم، واحدی که در بهمن سال گذشته با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شد هم‌اکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

این مشاور ملکی در شهر جدید پرند، می‌گوید: خرید و فروش مسکن مهر‌ها به صورت متری نیست و به صورت قواره‌ای به فروش می‌رسند؛ اما میانگین قیمت هر متر ملک‌های سند تک برگ در فاز ۰، ۱، ۲ و ۳ از ۳۵ میلیون تا ۴۲ میلیون تومان است؛ در فاز ۲ واحد‌هایی وجود دارد که عمربنایشان بالاتر از ۲۰ سال است و قیمت آن‌ها از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و البته باید در نظر داشت فاقد آسانسور و پارکینگ و انباری هستند، اما در مرکز شهر قرار دارند.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در پرند را مشاهده کنید: 

ترمز افزایش قیمت مسکن در پرند کشیده شد + جدول

ارسال نظر