مدارس و ادارات کدام استان‌ها به خاطر بارش برف و سردی هوا فردا تعطیل است؟

۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۵۸۵۴
مدارس و ادارات کدام استان‌ها به خاطر بارش برف و سردی هوا فردا تعطیل است؟

در پی بارش برف و سرمای هوا مدارس و ادارات برخی استان‌ها فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است.

بارش برف و برودت هوا مدارس و ادارات برخی از استان‌ها را تعطیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل سرما و یخبندان، فعالیت‌های آموزشی در اردبیل پیش دبستانی و ابتدایی شهری و پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر، بصورت غیر حضوری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت ناترازی مصرف انرژی؛ همه دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه ها و ادارات (به جز دستگاه‌های که دارای نوبت کاری هستند) در سراسر استان مرکزی در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل خواهند بود.

غلامرضا شفیق، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: به علت سرمای هوا و مدیریت مصرف انرژی، شنبه، همه مراکز آموزشی و ادارات خراسان شمالی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، تعطیل است.

مدارس مشهد فردا غیرحضوری شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها فردا شنبه تمامی مدارس مشهد در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و آموزش‌ها بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

فعالیت برخی مدارس استان قم روز شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: فعالیت همه مدارس شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش‌های سلفچگان و خلجستان به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان فردا شنبه چهاردهم بهمن به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدارس کردستان هم غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: به دلیل بارش برف و یخبندان فعالیت تمام مدارس در روز شنبه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدارس استان سمنان در روز شنبه غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در معابر عمومی، تمامی مراکز آموزشی استان در تمامی دوره های تحصیلی، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری و بر بستر شاد فعالیت خواهند کرد.‌

همچنین فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس استان همدان در تمامی مقاطع غیرحضوری شد

آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: باتوجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در سراسر استان، روز شنبه تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

فعالیت برخی مدارس استان زنجان مجازی شد

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا، فعالیت شیفت صبح تمامی مدارس ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان به جز مدارس ابتدایی شهرستان طارم، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، لغو و به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همچنین مدارس شیفت صبح شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در هر سه مقطع فردا به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول بخش مرکزی خدابنده نیز لغو و به صورت مجازی و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

مدارس ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه تعطیل و غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تعطیلی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه خبر داد و گفت: همچنین مقطع متوسطه در این ۱۱ شهرستان با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس مقطع متوسطه در نوبت صبح شنبه در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو، تعطیل و به صورت غیرحضوری است.

 

ارسال نظر