دستور جدید اقتصادی رئیسی به دولت سیزدهم

۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۳۶۲
دستور جدید اقتصادی رئیسی به دولت سیزدهم

ابراهیم رییسی در نشست دولت با یادآوری اصل ۷۵ قانون اساسی به همه نهادها و دستگاه‌ها دستور داد که از ایجاد تعهدات مالی بدون پشتوانه پرهیز کنند.

روز گذشته چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در توییتر نوشت: «آقای رئیس جمهور در جلسه امروز دولت با یادآوری اصل ۷۵ قانون اساسی همه نهادها و دستگاه‌ها را به پرهیز از ایجاد تعهدات مالی بدون پشتوانه توصیه کردند و فرمودند رئیس سازمان برنامه و بودجه می بایست زمینه‌هرگونه ناترازی بودجه را شفاف سازی و اطلاع‌رسانی کند».

به گزارش فارس، رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در جریان رسیدگی لایحه بودجه در مجلس هم در مخالفت با هزینه‌ های جدیدی نمایندگان مجلس برای دولت تراشیده بودند،‌ گفت: تصمیمات شما در مجموع ۱۰۳ هزار میلیارد تومان هزینه ایجاد کرده است که باعث ناترازی هدفمندی یارانه‌ها می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هر ساله بخشی از کسانی که باید حق بیمه بپردازند،‌ به عائله دولت اضافه می‌شوند، با این روندی که پیش می‌رویم، که قرار نیست، هیچ کس سهم بیمه خود و سهم کارفرمایی بیمه را بدهد و لذا به زودی همه جزء عائله دولت می‌شوند.

ارسال نظر