توصيف فرمانده كل ارتش از همافران

۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۰۵۱۲۲

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران خطا ب به كنگره شهداي نيروي هوايي ارتش، پيامي صادر كرد. در متن پيام امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي مي‌خوانيم: 

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران خطا ب به كنگره شهداي نيروي هوايي ارتش، پيامي صادر كرد. در متن پيام امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي مي‌خوانيم: 
 «بسم‌الله الرحمن الرحيم. «فرِحين بِما اتاهُمُ‌الله مِن فضلِهِ » آل عمران ۱۷۰ . در باغ بلوغ انقلاب اسلامي، سرمشق نسل بلافصل شهيدان، درس 
نيم روز عاشورا و صداي رسا و ناميراي حسين ابن علي عليه السلام در كربلاست. آن روز كه فرمان دفاع از حريم و حرّيت نظام اسلامي گُل كرد، عطر اطاعتِ امرِ امام در گلستان وطن پيچيد و قلب مدافعان اين آب و خاك به حضور تيزپروازان نيروي هوايي ارتش مردمي، مطمئن و محكم شد. صميمانه‌ترين سلام‌ها و درودهاي برخاسته از دل سربازان جان بركف ولايت به مردان پروازِ شهادت، آن سرايندگان قصيده ماندگارِ سال‌هاي حماسه و خون و خدمت. مرداني كه پهنه رزمشان آسمان است، مرداني كه گُل‌ها را پاس داشتند تا بهار بماند. سلحشوراني كه عزتشان از پشتيباني ملت و رتبه‌هايشان از رضايت رهبري نشان دارد. 
غيور مرداني كه براي دشمنان، آيات عِقابند و براي مردم، سواران مركب اميد و اطمينان و ترجمان زيباي اشِدّاءُ علي الكفّار رُحماءُ بينهُم. ستارگاني كه بارها با سعي و صفاي خويش، مروه ماندگاري اين نظام الهي شدند. ملت شريفمان غرّش اميد آفرين تيزپروازان نيروي هوايي از پيروزي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس تا سال‌هاي پس از آن در صيانت از مرزهاي هوايي و مقابله و سركوب دست پروردگان استكبار و همچنين كمك به مردم مظلوم سوريه و خدمت به هم وطنان مصيبت زده كشورمان در حوادث مختلف را از ياد نخواهند برد. اما در اين سير و سلوك الي‌الله همراه و همدل با شهيدان عالي مقام از خلبانان غيور و افسران انقلابي تا درجه‌داران مومن و كارمندان متعهد و سربازان دلاور نيروي هوايي، بجاست صبر و استقامت خانواده‌هاي معظم شهيدان را كه در تعبير زيباي امامين انقلاب، ذخاير و پشتوانه‌هاي عظيم و چشم و چراغ اين ملتند، ارج نهاده، قامت خم كرده و بر مناعت طبع و عزّت نفسشان، تعظيم كنيم. آنان كه در فقدان مسافران بهشت، دل‌هاي پاك خود را به صبر زنده داشتند تا مشمول لطف الهي باشند و همراه با پويندگان راه شهيدان در آن نيروي الهي، به مصداق بيان روح بخش قرآن، مِنهُم من ينتظِر، چشم در راه مقصد و مقصود عزيزان شهيدشان دارند. امروز بايد كارنامه درخشان نيروي هوايي الهي را نه فقط در همت و اخلاص شهيدان آسماني كه در صبر و استقامت مادران، پدران، همسران و فرزندان رشيدِ مهاجرانِ راه خدا و رهروان راستين مسير حق و حقيقت در نيروي پرتوان هوايي، تورّق كرد. خداي بزرگ را براي سربلندي ايران عزيز و وجود پربركت خانواده معظم شهيدان، رهبر دورانديش و ملت شريف و بصير شاكريم واميدواريم شايسته ادامه مسير مقدس و نوراني شهيدان و خدمت به خانواده معزّز آن شاهدانِ صادق باشيم.»

ارسال نظر