حمله به آخرین لیست تیم ملی

۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۶۸۲
حمله به آخرین لیست تیم ملی

لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا در حالی بسته شد که طبعا انتقادهایی به این فهرست وجود دارد.

امیر قلعه نویی تصمیم نهایی خود را برای لیست تیم ملی گرفت و امروز فهرست ملی پوشان برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام شد.

همان طور که همه مربیان حاضر در تیم ملی قبل از قلعه نویی در اعلام فهرست نهایی اختیار تام داشتند، این حق نیز برای قلعه نویی محفوظ است تا هر بازیکنی که صلاح می داند را با خودش به قطر ببرد.

اینکه احمد نواراللهی سرانجام از لیست نهایی خط خورد یا مهدی قایدی کارت دعوت گرفت، اینکه کریم انصاری فرد وارد آخرین فهرست شد اما اثری از علی کریمی در جمع مدعوین نیست، فقط بخش ظاهری ماجراست. مسئله اصلی دقیقا در نقطه ای است که همه تصمیم سازی ها بر عهده سرمربی تیم ملی است و در نهایت هم خود قلعه نویی پاسخگوی این عملکرد خواهد بود.

فهرست تیم ملی در ادوار مختلف، طبعا نتوانسته همه سلایق را راضی کند و این کار بی تردید محال است. سلیقه های متفاوت حکم می کند که دعوت نشده ها از این داستان دل خجسته ای ندارند و دعوت شده ها هم با رضایت کامل، تیم ملی را در جام ملت های آسیا همراهی می کنند. مسئله ای که حکم آخر را صادر می کند، اما نه این فهرست و نه آن بازیکنانی است که خود را شایسته حضور در تیم ملی می دانند؛ بلکه همه نگاه ها به فرآیند نتیجه گیری تیم ملی در جام ملت های آسیا معطوف شده است.

روزی که تیم ملی با نتایج قابل توجه و یک عنوان خوب و قابل قبول از قطر به ایران برگردد و پرونده جام ملت های آسیا را آبرومندانه ببندد، آن وقت همه این مسائل که امروز فکر و ذهن خیلی ها را مشغول کرده، اتوماتیک وار حل و فصل می شود و کادرفنی تیم ملی نیز به تصمیماتی که گرفته افتخار می کند. همان طور که گفتیم همه چیز بستگی به نتایج تیم ملی در آسیا دارد تا ببینیم آنچه بر این تیم گذشت، آیا مفید و مقبول بود یا...

ارسال نظر