افت ۸ هزار و ۲۰۰ واحدی شاخص کل بورس/ رکود به بازار سرمایه برگشت؟

۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۶:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۲۳۹
افت ۸ هزار و ۲۰۰ واحدی شاخص کل بورس/ رکود به بازار سرمایه برگشت؟

بازار سرمایه بعد از رشد هفته‌های اخیر، مجددا با کاهش ارزش معاملات به روز‌های رکودی خود بازگشت و شاخص کل بورس با ریزش ۸ هزار و ۲۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رسید.

بازار سهام دومین روز کاری هفته را در تقریبا در محدوده‌ی صفر تابلو شروع کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه‌ها افزوده شد.

به گزارش تسنیم، بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۸ هزار و ۲۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی جزئی به ارتفاع ۷۶۱ هزار واحد رسید.

افت ۸ هزار و ۲۰۰ واحدی شاخص کل بورس/ رکود به بازار سرمایه برگشت؟

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «انتخاب»، «وسپهر» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «ثشاهد» و «وخارزم» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «نطرین» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳ دی ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۳۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۴۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۷۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۴۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

ارسال نظر