قیمت طلا، سکه امروز ۲ دی ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و ربع‌سکه چقدر گران شد؟ + جدول قیمت‌ها

۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۱۸۵
قیمت طلا، سکه امروز ۲ دی ۱۴۰۲ در بازار آزاد؛ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و ربع‌سکه چقدر گران شد؟ + جدول قیمت‌ها

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز شنبه ۲ دی به ازای هر گرم دو میلیون و ۴۸۲ هزار تومان اعلام شد که نسبت به پنجشنبه ۱۹ هزار تومان رشد داشت. سکه امامی ۲۹ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان فروخته شد که ۱۴۱ هزار تومان بیشتر از قیمت سکه امامی در روز پنجشنبه بود. ربع‌سکه هم ۵۰ هزار تومان گران شده و ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار آزاد امروز شنبه دوم دی‌ماه در حالی اعلام شد که قیمت طلا و سکه نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با افزایش روبه‌رو شد.

به گزارش فرارو، هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ دو میلیون و ۴۸۲ هزار تومان فروخته شد که نسبت به خرید و فروش‌های عصر پنجشنبه رشد ۱۹ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

سکه امامی همزمان به شکل تک‌فروشی ۲۹ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان فروخته شد که ۱۴۱ هزار تومان بیشتر از نرخ فروش سکه امامی در روز پنجشنبه است.

نیم‌سکه و ربع‌سکه هم هر کدام در مقایسه با هفته قبل ۵۰ هزار تومان گران شده‌اند و به ترتیب ۱۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان معامله شدند.

در جدول زیر قیمت امروز طلا و انواع سکه در بازار آزاد (تا ظهر امروز) و تغییرات قیمتی آنها نسبت به روز پنجشنبه را مشاهده می‌کنید.

طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت پنجشنبه

قیمت امروز

هر گرم طلا 18 عیار

دو میلیون و ۴۶۳ هزار تومان

دو میلیون و ۴۸۲ هزار تومان

سکه امامی

۲۹ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان

۲۹ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان

نیم‌سکه

۱۵ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان

ربع‌سکه

۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان

سکه گرمی

پنج میلیون و ۶۷۰ هزار تومان

پنج میلیون و ۶۷۰ هزار تومان

 

ارسال نظر