معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش:

خبر تازه از رتبه‌بندی معلمان/ احکام بازنشستگان آموزش و پرورش به زودی صادر می‌شود

۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۰۸۳
خبر تازه از رتبه‌بندی معلمان/ احکام بازنشستگان آموزش و پرورش به زودی صادر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: رتبه‌بندی معلمان تقریبا به پایان رسیده و می‌توانیم پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی را در آذرماه امسال اعلام کنیم. به گفته او، پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در حال پیگیری است و به زودی احکام آنها صادر می‌شود.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است درحال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به رتبه‌بندی معلمان گفت: به لطف خدا رتبه‌بندی تقریبا به پایان رسیده و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذرماه امسال اعلام کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش نگاه خوبی است، ادامه داد: امسال تاکنون در ستاد، ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که  افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و ان‌شاءالله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.


ارسال نظر