مرد جوان به جرم دزدیدن نوزاد ۱۳ ماهه خودش دستگیر شد

۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ۱۸:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۱۹۲۳
مرد جوان به جرم دزدیدن نوزاد ۱۳ ماهه خودش دستگیر شد

مرد جوان بعد از جدایی از همسر سابقش نوزاد ۱۳ ماهه خود را ربود و فرار کرد، اما در نهایت بازداشت شد.

مرد جوانی که دختر ۱۳ ماهه خودش را ربوده و فراری شده بود سرانجام دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، از همسرم جدا شدم و دادگاه به دلیل اینکه او مشکلات روحی و روانی دارد، حضانت دختر ۱۳ ماهه ما را به من داده است، اما همسر سابقم به طور ناگهانی فرزندم را از خانه دزدید و متواری شد.

بنابرحساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین متوجه شدند متهم با نقشه قبلی مرتکب جرم شده و چند روزی می‌شود که به محل کار خود مراجعه نکرده است.

کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی پی بردند، متهم پس از ربودن دختر ۱۳ ماهه راهی ورامین شده و در خانه‌ای سکونت دارد که همین سرنخ کافی بود تا وی در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی ورامین شدند و متهم را با کسب مجوز‌های قضایی دستگیر و دختر ۱۳ ماهه را پیدا کردند.

متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود با همکاری برادرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.

 

ارسال نظر