قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد ۱۹ آبان ۱۴۰۲/ دناپلاس و پژو ۲۰۶ در کاهش قیمت هفتگی رکورد زدند

۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۰۸۳۲
قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد ۱۹ آبان ۱۴۰۲/ دناپلاس و پژو ۲۰۶ در کاهش قیمت هفتگی رکورد زدند

قیمت اکثر خودروهای ایران‌خودرو در هفته گذشته کاهش یافت. قیمت امروز دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ حوالی ۸۰۷ میلیون تومان شد و ۱۳ میلیون طی یک هفته کاهش داشت. قیمت پژو ۲۰۶ هم ۴۷۸ میلیون تومان اعلام شد و نسبت به هفته گذشته ۱۱ میلیون تومان ارزان شد.

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد امروز جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت خودرو در سومین هفته آبان نیز نوسانی بود و بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد اکثر خودرو‌های پرفروش با کاهش قیمت دلار همسو شدند و قیمت آنها کاهش یافت. بر این اساس قیمت برخی محصولات ایران خودرو ۵ تا ۱۵ میلیون تومان طی یک هفته کاهش پیدا کرده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد

در ادامه جدیدترین قیمت خودرو‌های پرفروش ایران‌خودرو و تغییرات آن نسبت به پنجشنبه هفته گذشته (یازدهم آبان) را می‌خوانید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۷۸ میلیون تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته ۱۱ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۵ میلیون تومان است که طی هفته گذشته ثابت مانده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۶۵ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۷۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۷۹۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است. این مدل طی چهار ماه گذشته ۱۱۶ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۶۸ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۲۳ میلیون گران شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۹۵ تومان قیمت خورده است که نسبت به هفته گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده‌ای ۱۴۰۲ هم به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۱۵ میلیون بالا رفته است، اما طی سه ماه گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۷ میلیون تومان رسیده است که به معنای ریزش ۱۳ میلیونی طی یک هفته است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۱۲ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است و طی چهار ماه گذشته ۲۰۶میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده که طی هفته گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۷۸ میلیونی شده است که طی هفته گذشته ۳ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند EF ۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۰ میلیونی شده است که نسبت به هفته گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۵۵ میلیون تومان است شده است که به معنای ریزش ۵ میلیونی طی هفته گذشته است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۵ میلیون اعلام شده است که طی هفته گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۰۵ میلیون تومان شده است و نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت هفته گذشته ثابت مانده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت هایما ۸ S مدل ۱۴۰۲ نیز یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان شده است. قیمت هایما S ۵ شش سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت وانت آریسان ۲ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز ۳۸۳ میلیون تومان اعلام شده است.

 

ارسال نظر