بازداشت سارق حرفه‌ای لوازم خودرو/ متهم به ۳۵ سرقت در منطقه مسعودیه اعتراف کرد

۱۴۰۲/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۰۶۴۶
بازداشت سارق حرفه‌ای لوازم خودرو/ متهم به ۳۵ سرقت در منطقه مسعودیه اعتراف کرد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده مسعودیه خبر داد و گفت: متهم به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران، گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده مسعودیه ‌، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه این محل قرار گرفت.

به گزارش مهر، وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه‌زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل خودرو را تخریب و محتویات با ارزش داخل خودرو را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری مسعودیه با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در تاریخ دهم آبان ماه هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه، دستگیر کردند و تعداد ۷ دستگاه ضبط، ۶ عدد چراغ عقب، خودرو تعدادی زنجیر چرخ، مقدار زیادی کابل برق سرقتی و غیره کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۳۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده مسعودیه اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری ۱۵۷ مسعودیه متهم را مورد شناسایی قرار دهند.


ارسال نظر