رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص کل/ بورس کانال ۲ میلیونی را پس گرفت

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۵:۰۱
کد خبر: ۳۰۰۵۱۴
رشد ۱۷ هزار واحدی شاخص کل/ بورس کانال ۲ میلیونی را پس گرفت

بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته با رشد بیش از ۱۷ هزار واحدی شاخص کل مجددا کانال ۲ میلیون واحدی را پس گرفت.

بازار سرمایه امروز روند صعودی خود را ادامه داد و شاخص بورس با رشد بیش از ۱۷ هزار واحدی به دو میلیون و ۱۶ هزار واحد رسید.

به گزارش تسنیم، در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۶ هزار واحد رسید و توانست مجددا کانال ۲ میلیون واحدی را پس گیرد. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی ۶ هزار واحدی به ارتفاع ۶۷۸ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «وغدیر»، «پارسان» و «شپدیس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «زاگرس»، «وسپهر» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حفارس»، «شستا» و «ثشاهد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «کرمان» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۹۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۸ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۳۱۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۰۹ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۰۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

ارسال نظر