راه‌اندازی سامانه اعتبارسنجی بلیت هواپیما

۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰:۲۶
کد خبر: ۳۰۰۱۸۱
راه‌اندازی سامانه اعتبارسنجی بلیت هواپیما

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران، سامانه اعتبارسنجی که شرایط استاندارد صدور بلیت هواپیما را در نظر می‌گیرد به زودی راه‌اندازی می‌شود.

جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، گفت: مجوز بسیاری از شرکت‌های خدمات مسافرتی به دلیل عدم فعالیت مناسب و ارائه خدمت مطلوب به مسافران تعلیق می‌شود و در این شرایط به هیچ عنوان سازمان هواپیمایی کشور کوتاهی نمی‌کند و اگر تخلفی انجام شود به سرعت رسانه‌ای می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، هر روز کارشناسان در سازمان هواپیمایی با رصد سیستم‌های اینترنتی و سامانه‌های برخط اقدام به بررسی وضعیت و نحوه خدمات‌رسانی در شرکت‌های خدمات مسافرتی می‌کنند.

او می‌گوید: لیست سایت‌های فروش بلیت در سایت سازمان هواپیمایی کشور قرار دارد و مسافران برای خرید بلیت از سایت‌های معتبر می‌توانند به این لیست ها مراجعه کنند.

یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور در حال تهیه یک سامانه اعتبارسنجی بلیت است که از طریق آن تمامی شرایط دارای استاندارد صدور بلیت لحاظ می‌شود و بلیت‌های دارای اصالت از لحاظ قیمت و فروش در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سایت‌های دارای مجوز به لحاظ دسترسی کاملا مطمئن هستند. مسافران می‌توانند لیست شرکت‌های خدمات مسافرتی دارای اعتبار رااز سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی دریافت کنند.

 

ارسال نظر