اخبار

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۰۸

پرداخت قبض خدمات شهری از طریق بانک صادرات

هموطنان طی اردیبهشت‌ماه امسال افزون بر ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار قبض خدمات شهری را از طریق ابزارهای پرداخت بانک صادرات ایران واریز کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین و کاهش تردد و هزینه‌ها، امکان پرداخت قبوض از طریق انواع ابزارهای پرداخت فراهم شده است و در همین راستا پرداخت قبوض خدمات شهری نسبت به مدت مشابه با فروردین‌ماه از ٥٥درصد رشد برخوردار شده است.

بانک صادرات ایران با تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه بانکداری الکترونیک و مجازی گام‌های بلندی برداشته است و از نظر دارا بودن خودپرداز، دستگاه‌های کارتخوان، سامانه اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک و سایر ابزارهای الکترونیکی انجام خدمات بانکی در زمره بانک‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شود.

شایان ذکر است این بانک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و سطح دسترسی بیشتر متقاضیان به خدمات نوین ارائه شده آمادگی دارد تا وجوه قبوض خدمات شهری (آب، برق، گاز و...) را از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب دریافت کنند. بر این اساس هموطنان گرامی در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی این بانک به نشانی www. bsi. ir با استفاده از مشخصات کارت بانکی (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد cvv٢) قبض خود را در تمامی ساعت شبانه‌روز پرداخت کنند.


برگزاری همایش بانکداری صنایع کوچک

همایش بانکداری صنایع کوچک با حضور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن در جمعی از صنعتگران استان در شهرستان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، در این همایش سلیمانی، معاون صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به تلاش مدیریت بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح‌های صنعتی و ایجاد معاونت بانکداری صنایع کوچک و متوسط ابراز امیدواری کرد که حمایت بانک از این صنایع بتواند در ایجاد اقتصاد مقاومتی تاثیر‌گذار باشد.

بطحایی، معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن نیز ضمن اشاره به نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد مقاومتی به تشریح نحوه تسهیل امور مربوط به طرح‌های مربوط به این صنایع در بانک صنعت و معدن پرداخت.


تقدیر از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

تندیس بلورین و لوح سپاس واحد برتر صنعتی و معدنی استان تهران به مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش اهدا شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، درمراسم تجلیل از واحدهای صنعتی برتر استان تهران که در روز چهارشنبه سوم تیرماه با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مس‌فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رضا رحمانی رییس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی و مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی استان تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان حوزه صنعت استان در هتل اسپیناس برگزار شد، از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش به عنوان واحد برتر صنعتی استان تهران با اهدای تندیس بلورین و لوح سپاس تقدیر شد.

مهندس میرافضل مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش درحاشیه این مراسم، درباره علت عدم توان داخل به تولید کارتخوان‌ها گفت: این پتانسیل درکشور وجود دارد که بتوانیم این دستگاه‌ها را در ایران تولیدکنیم اما متاسفانه در ساخت بورد اصلی ضعف تکنولوژیکی داریم.


رویکرد بانک رفاه به خیزش ارزی

بانک رفاه کارگران متناسب با شرایط بین‌المللی و با اتخاذ رویکردهای مطلوب بانکداری در راستای جلب رضایت بیش از پیش مشتریان، حوزه‌های بین‌الملل و بخش ارزی خود را تقویت می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، در جلساتی که با حضور دکترعلی صدقی مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مسوولان امور بین‌الملل این بانک برگزار شد، استفاده همه‌جانبه از ظرفیت و توان بانک برای افزایش سهم بازار ارزی، افزایش درآمدهای کارمزدی و حضور فعال و همه‌جانبه در بازارهای بین‌المللی در دستور کار این بانک قرار گرفت. دکترعلی صدقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه کارگران برای مواجهه با شرایط ادامه تحریم‌ها و دوران پساتحریم برنامه‌های راهبردی جداگانه‌یی تدوین کرده و در زمان بروز هر یک از این شرایط، از راهبرد مناسب استفاده می‌کند.

در این جلسات فرشید فرخ‌نژاد عضو هیات‌مدیره ناظر بر حوزه بین‌الملل بانک رفاه کارگران نیز بر لزوم بازاریابی وسیع و جذب مشتریان اعتباری فعال در بخش ارزی تاکید کرد.

این عضو هیات‌مدیره بانک رفاه تحرک بخش ارزی بانک را در گرو هم‌افزایی و تعامل موثر بین واحدهای اجرایی، ارکان اعتباری، امور بین‌الملل و شرکت صرافی بانک خوانده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر