قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ چقدر شد؟

۱۴۰۲/۰۸/۰۳ - ۰۱:۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۱۸۲۳۳

رییس هیات‌مدیره اتحادیه مرغداران میهن قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ برای مصرف‌کننده در میادین میوه و تره بار را ۵۶ هزار تومان اعلام کرد.

رییس هیات‌مدیره اتحادیه مرغداران میهن قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ برای مصرف‌کننده در میادین میوه و تره بار را ۵۶ هزار تومان اعلام کرد. به گزارش تجارت‌نیوز، حمیدرضا کاشانی گفت: نرخ کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۶ تا ۴۸ هزار تومان است‌. او قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ برای مصرف‌کننده در میادین را ۵۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ ۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

کاشانی تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: با توجه به روند مطلوب تخم مرغ کمبودی در عرضه نداریم. رییس هیات‌مدیره اتحادیه مرغداران میهن ادامه داد: با توجه به روند مطلوب تخم مرغ و افزایش هزینه‌ای تولید انتظار می‌رود که نرخ پیشنهادی درب مرغداری به ۵۸ هزار تومان مصوب شود تا تولید دچار چالش نشود چراکه طی ۲ سال اخیر به جای واردکننده، صادرکننده تخم مرغ نشدیم. او درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنا بر آمار در مهرماه ۶ هزار تن تخم مرغ صادر شده است. هرچند صادرات برای تنظیم بازار داخل محدود شده است.

 

ارسال نظر