قیمت طلا، سکه امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و سکه طرح قدیم چند معامله شد؟+ جدول قیمت‌ها

۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۷۶۶۲
قیمت طلا، سکه امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲/ طلای ۱۸ عیار، سکه امامی و سکه طرح قدیم چند معامله شد؟+ جدول قیمت‌ها

قیمت طلا و سکه تمام، امروز نوسان اندکی دارد اما دیگر قطعات سکه، کاهش حدود 100 هزار تومانی را تجربه کردند. امروز دلار کاهشی و انس افزایشی است.

قیمت طلا و سکه امروز، سه‌شنبه 25 مهر تا لحظه تنظیم خبر روند یکسانی ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز قیمت طلا و سکه امامی اندکی افزایشی است اما قیمت سکه بهار آزادی و دیگر قطعات سکه، روند کاهشی دارد. حباب قطعات سکه نیز بر خلاف روز گذشته، نزولی است. امروز قیمت دلار در بازار ایران روند کاهشی دارد اما طلای جهانی افزایشی است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و 356 هزار و 700 تومان معامله می‌شود که حدود 10 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی و 28 میلیون و 394 هزار تومان است؛ حدود 10 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی، حدود 17 هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود 25 میلیون و 384 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 18 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 621 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 18 هزار تومان کاهش امروز به حدود دو میلیون و 613 هزار تومان رسیده است.

جدول قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه 25 مهر 1402

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در چهارمین روز هفته، نیم سکه در روندی کاهشی با قیمت 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود؛ 100 هزار تومان کمتر از دیروز. حباب نیم‌ سکه نیز 112 هزار کاهش به سه میلیون و 913 هزار تومان رسیده است.

همچنین امروز ربع سکه، نیز روند نزولی دارد وبا نرخ 10 میلیون و 300 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این رقم 100 هزار تومان از روز گذشته، در همین ساعات کمتر است. حباب ربع سکه نیز با شش هزار تومان کاهش قیمت، به چهار میلیون و 604 هزار تومان رسیده.

سکه گرمی نیز 100 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و با قیمت پنج میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه نیز 103 هزار تومان کاهش داشته و به دو میلیون و 996 هزار تومان رسیده است.

هر مثقال طلا اما با 35 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 199 هزار تومان معامله می‌شود.

افزایش قیمت اونس

امروز قیمت جهانی طلا، بر خلاف دیروز، افزایشی است. البته بازار طلای ایران بیشتر از اینکه تحت تاثیر قیمت‌ها در بازار جهانی طلا باشد، بر اساس شرایط در بازار دلار داخل ایران حرکت می‌کند. با وجود این، به هر حال یکی از متغیرهای موثر بر این بازار همان قیمت‌ها در بازار جهانی است. کارشناسان نسبت این اثرگذاری را 70 درصد برای دلار و 30 درصد برای طلای جهانی می‌دانند.

طلای جهانی در بازه یک ماهه بازدهی منفی دارد و در 30 روز گذشته حدود 0.76 درصد افت قیمت را تجربه کرده است.

اما امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی روند صعودی دارد. اونس در لحظه تنظیم این گزارش، به حدود 1,921.59 دلار رسیده، این به معنای رشد حدود 0.11 درصدی قیمت طلا در بازارهای جهانی است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

بازارهای مالی این روزها در مجموع آرام هستند و روند پرنوسانی ندارند. البته نوسانات در قیمت قطعات کوچک‌تر سکه بیشتر است. این روزها قیمت دلار و قیمت طلا و سکه در مجموع نسبت به هفته گذشته، روند نزولی دارد.

با وجود این، معامله‌گران بازار طلا همچنان روند تقاضا در این بازار را در رکود می‌دانند و معتقدند با وجود کاهش قیمت‌ها و فرصت‌های مناسب برای ورود به این بازار، خرید طلا، همچنان اولویت مردم نیست.

در این راستا، علی طباطبایی کارشناس اقتصادی با بیان اینکه انتظار می‌رود قیمت‌ها فعلا در همین محدوده باقی بماند، گفت: «تلاش سیاست‌گذار تثبیت قیمت دلار است و متعاقبا این موضوع مستقیما با آرامش در بازار طلا ارتباط دارد. با این وجود امکان پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در کوتاه‌مدت شدنی نیست.»

 

ارسال نظر