تیلور با شکست یزدانی برترین کشتی‌گیر جهان شد

۱۴۰۲/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۰:۱۰
کد خبر: ۲۱۶۴۹۳
تیلور با شکست یزدانی برترین کشتی‌گیر جهان شد

چندی قبل بود که مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به پایان رسید و شاید تلخ‌ترین اتفاق برای ایران در بلگراد ناکامی دوباره حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور بود؛ جایی که ستاره کشتی ایران مقابل حریف آمریکایی خود ضربه فنی شد و از کسب مدال طلا باز ماند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از اتمام مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حالا رده‌بندی بهترین کشتی‌گیران دنیا اعلام شده است که دیوید تیلور در صدر این جدول قرار گرفته است. این آمریکایی در حالی موفق به قهرمانی در جهان شد که نبرد تن به تن با حسن یزدانی نیز پنج بر یک پیش افتاد.

از طرف دیگر سیداکوف که در مسابقات قهرمانی جهان کایل دایک آمریکایی را شکسته داد در رده دوم بهترین کشتی‌گیران فعلی حال حاضر دنیا قرار گرفته است. جالب اینکه سیداکوف هنوز در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک شکست نخورده اما سه باخت او در تورنمنت‌های دیگر کافی بوده تا در رده‌بندی جهانی بعد از تیلور قرار بگیرد.

اگرچه عبدالرشید سعداله‌یف در مسابقات اخیر قهرمانی جهان نتوانست به فینال و مدال طلا دست پیدا کند اما رزومه این کشتی‌گیر روس در ۱۰ سال اخیر باعث شده که او در رده سوم بهترین‌های دنیا قرار داشته باشد.

در نهایت حسن یزدانی هم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رده چهارم بهترین کشتی‌گیران فعلی جهان قرار گرفته و بالاتر از افرادی نظیر امیرحسین زارع و طاها آکگل قرار دارد.

ارسال نظر