زنگ عاطفه‌ها ۴ مهرماه در مدارس به صدا در می‌آید

۱۴۰۲/۰۷/۰۳ - ۰۱:۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۱۵۹۶۳
زنگ عاطفه‌ها ۴ مهرماه در مدارس به صدا در می‌آید

مدیرکل کمیته امداد استان تهران جزییات برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها را تشریح کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یابد.

سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه پویش جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی دانش‌آموزان تحت حمایت، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد جامعه در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان و افزایش همبستگی و انسجام عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان، تأمین نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم برای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت، برگزار می‌شود. او افزود: این پویش از 15 مرداد آغاز شده است. پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در معابر شهری و 31 شهریور در مصلی‌های نماز جمعه برپا شد. پرینچی درباره مشارکت مدارس در برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها نیز گفت: روز سه‌شنبه هفته جاری (۴ مهر ماه) آیین جشن عاطفه‌ها در مدارس برگزار خواهد شد و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مبالغ جمع‌آوری شده فقط در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت قرار می‌گیرد یا اینکه به سایر دانش‌آموزان نیازمند نیز تعلق خواهد گرفت، گفت: «وجوهاتی که تحویل کمیته امداد می‌شود (واریز به حساب) یا وجوهات حامیان به‌صورت مستقیم مشمول دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد می‌شود اما وجوهات جمع‌آوری شده توسط مدارس با صلاحدید آموزش و پرورش و مدیر مدرسه میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود».

 

ارسال نظر