قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد ۲ مهر ۱۴۰۲/ پژو پارس، ۲۰۶، ۲۰۷ و تارا اتوماتیک چقدر ارزان شد؟

۱۴۰۲/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۹۰۲
قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد ۲ مهر ۱۴۰۲/ پژو پارس، ۲۰۶، ۲۰۷ و تارا اتوماتیک چقدر ارزان شد؟

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد امروز یکشنبه دوم مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت برخی خودروهای پرفروش ایران‌خودرو نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است. در این میان قیمت پژو پارس با ریزش ۳۵ میلیونی در یک روز رکورد زد. قیمت این خودرو طی ۵ روز گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

جدیدترین قیمت خودروهای ایران‌خودرو و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (یکم مهرماه) را در ادامه می‌خوانید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته تغییر نکرده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۶۵ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این ۷۷۵میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلون ارزان شده است. این  مدل طی سه ماه گذشته ۱۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۶۵ تومان قیمت خورده است که ۱۵ میلیون ارزان شده است و طی ۳۲ روز حوالی ۴۵میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده‌ای ۱۴۰۲ هم به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و طی سه ماه گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۱۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات طی روز گذشته است. دنا ۲۵ میلیون در ۲۳ روز گذشته ارزان شده است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۲۵ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و طی سه ماه گذشته ۲۲۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است اما طی پنج روز نیز ۲۰ میلیون افزایش پیدا کرده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۴۰ میلیون تومان که نسبت به دیروز ثابت مانده است اما طی پنج روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۵۵ میلیونی شده است که تغییر نکرده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۲۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی پنچ روز گذشته ۱۵ میلیون افزایش یافته است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون نسبت به سه روز گذشته و ۳۵ میلیون طی پنج روز گذشته بالا رفته است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۵ میلیون تومان شده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی ۱۸ روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت این خودرو طی پنج روز گذشته ۶۵میلیون ارزان است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

 

ارسال نظر