فوتبال ایران فراتر از آسیا بود و ما هم قهرمان قاره می‌شدیم

۱۴۰۲/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۱۴۷۵۶
فوتبال ایران فراتر از آسیا بود و ما هم قهرمان قاره می‌شدیم

همایون شاهرخی درباره شرایط تیم ملی و انجام دو بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا گفت: وقتی از لحاظ مالی و همچنین کم بودن ارتباط‌ها با مشکل مواجه می‌شویم باید به اجبار با تیم‌هایی بازی کنیم که شاید چندان قوی نیستند. وقتی هم با تیم‌های ضعیف بازی می‌کنیم فشاری به تیم ملی وارد نمی‌شود و این ممکن است ما را گول بزند. با این حال امیدوارم این دو بازی دوستانه به تیم ما کمک کند.

به گزارش تسنیم، وی درباره اینکه آیا ایران شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد، تصریح کرد: همه می‌دانند فوتبال ما چه مشکلاتی دارد و از لحاظ آماده‌سازی با حریفان‌مان قابل قیاس نیستیم، با این شرایط اگر در بین چهار تیم قرار بگیریم عملکرد خوبی داشته‌ایم. باید یادمان باشد که واقعیت با رؤیا فرق دارد و آن زمان که قهرمان جام ملت‌ها می‌شدیم فوتبال ما بالاتر از آسیا بود، ولی بعدها پیشرفت نکردیم و حالا 40 یا 50 سال است که به المپیک نرفته‌ایم و در آسیا هم قهرمان نمی‌‌شویم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اقدام عربستانی‌ها در جذب ستاره‌های دنیا نیز اظهار داشت: من این اقدام عربستان را یک بازی سیاسی می‌دانم و معمولاً بازیکنانی به لیگ این کشور می‌آیند که سال‌های آخر فوتبال خود را سپری می‌کنند. البته این موضوع انگیزه جوان‌های عربستان برای رفتن بیشتر به سمت فوتبال را افزایش می‌دهد و مطمئناً به پیشرفت فوتبال این کشور کمک می‌کند.

ارسال نظر