سه شهر ساحلی رویایی در آسیا که باید از نزدیک دید

۱۴۰۲/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵:۲۴
کد خبر: ۲۱۴۲۶۸
سه شهر ساحلی رویایی در آسیا که باید از نزدیک دید

فرقی نمی‌ کند که شما به کجای این قاره سفر کنید، در هر صورت شاهد شگفتی‌ های عجیب و غریب و در عین حال دیدنی خواهید بود. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به تاریخ، طبیعت بکر، جنگل‌ های سرسبز استوایی، شهر‌های شلوغ، استراحت و ساحل، غذا‌های لذیذ، معابد باستانی و تفریحات تمام نشدنی علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما سفر به قاره آسیاست. در این مطلب قصد داریم سه مورد از معروف‌ ترین و زیبا‌ترین سواحل آسیا را که هر فردی در زندگی خود باید حداقل یک بار به آنجا برود را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با این شهر‌های رویایی آشنا کنیم.

اوکیناوا ژاپن

اوکیناوا در ژاپن دارای سواحلی زیبا به همراه صخره‌ های مرجانی فوق‌ العاده جذاب و هیجان‌ انگیز است. اگر می‌خواهید به بکرترین سواحل دنیا سفر کنید، جزایر اوکیناوا را در اولویت قرار دهید. ساحل کندوی تنها ساحل جزیره تاکتومی در اوکیناوا است که به دلیل امواج کم عمق و آرامی که دارد، هر سنی از گردشگران را به سمت خود جذب می‌ کند. بازدید کنندگان می‌ توانند در این ساحل به تماشای ایریوموت، جزیره کوهاما و جزیره کورو بپردازند.

ساحل فورو زامامی در بخش جنوبی جزیره زامامی است که از طرف جزیر اوکیناوا به راحتی قابل دسترس است و در سفر یک روزه به اوکیناوا می‌ توان از این ساحل هم بازدید کرد. این ساحل یکی از بهترین سواحل برای افرادی است که قصد غواصی دارند. همچنین افرادی که به دنبال فضایی بسیار بکر و زیبا برای ریلکس کردن هستند، این جزیره فوق‌ العاده است.

ساحل سونایاما هم از دیگر سواحل دیدنی در اوکیناوا است که علاوه بر طبیعت زیبا، دارای فروشگاه‌ های تنقلات و نوشیدنی‌ های لذیذ هم است و تجهیزات خوبی را به توریست‌ ها ارائه می‌ دهد.

ساحل یونا‌ها هم جزء بهترین سواحل ژاپن در اوکیناوا است که به ساحل ماپاما هم معروف است و آن را به عنوان خیره‌کننده‌ ترین ساحل شنی سفید در دنیا می‌ شناسند. این جزیره هم در بین مردم ژاپن و هم گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. آب آبی کبالتی خیره‌ کننده در برابر شن و ماسه‌های سفید خالص، کنتراست رنگی ایجاد کرده که زیبایی منطقه را صد چندان کرده است. کسانی که به فعالیت‌ های دریایی مانند قایق سواری یا غواصی علاقه دارند، این منطقه فوق‌ العاده است.

بوسان کره جنوبی

بوسان یکی از شهر‌های زیبا، مدرن و دیدنی کره جنوبی است که به دلیل سواحل بکر، کوه‌ های سرسبز و معابد قدیمی در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. به دلیل امنیت بالایی که در این شهر برقرار است، گردشگران می‌ توانند در هر ساعت از شبانه روز، از مناطق زیبای گردشگری آن دیدن کنند.

ساحل گوانگالی یکی از سواحل بسیار زیبا در شهر بوسان است که آبی زلال دریا و شن‌ های نرم پوشیده شده در ساحل همواره توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. رستوران‌ ها و کافه‌ های اطراف این ساحل به سرو انواع غذا‌های دریایی تازه می‌ پردازند. دو نوع از بهترین غذا‌های دریایی بسیار محبوب در شهر بوسان، سوشی و ساشیمی است که معمولاً با سس سویا سرو می‌ شود. افرادی که به دنبال آرامش و ایجاد یک شب رویایی برای خود هستند، می‌ توانند با سفر به بوسان به تماشای این ساحل فوق العاده زیبا در شب هنگام بنشینند.

مسقط عمان

مسقط بازتاب کاملی از جاذبه‌ های گردشگری و زیبایی‌ های بی‌نظیر در کشور عمان است؛ از این رو بسیاری از گردشگران به دنبال مناسب‌ ترین قیمت تور عمان در سام سیر هستند تا بتوانند به این کشور دیدنی سفر کنند و در آن جا به آرامش و استراحت بپردازند.

ساحل البستان یکی از بخش‌ های هتل معروف البستان پالاس است. این هتل جز لوکس‌ ترین و معروف‌ ترین هتل‌های مسقط است که طولانی‌ ترین ساحل کشور را دارد. گردشگران در این ساحل می‌ توانند در میان درختان سبز،  بهترین خدمات را دریافت کنند و از تفریحات متنوعی همچون کایاک، غواصی و دریانوردی بهره‌مند شوند. شما در این ساحل نه تنها احساس خستگی نخواهید کرد، بلکه می‌توانید بهترین تفریحات زندگی‌ تان را در آن تجربه کنید.

ساحل القرم یکی دیگر از سواحل مسقط است که دارای رستوران‌ های مجلل و هتل‌ های لاکچری همچون هتل گرند حیات است. در این ساحل لوکس و مدرن می‌ توانید از حمام آفتاب و خنکای آب، حسابی لذت ببرید و نوشیدنی و غذ‌های لذیذ میل کنید.

ساحل السیفه هم یکی از بهترین سواحلی است که می‌ تواند برای گردشگران یک تجربه استثنایی به ارمغان آورد. لذت قدم گذاشتن در شن و ماسه‌ های این ساحل و تماشای غروب و طلوع آفتاب بسیار دل‌ انگیز از جمله مواردی است که هر فردی را ترغیب به رفتن به این ساحل می‌کند.

 

ارسال نظر