تشکیل ۴ پرونده درباره گران‌فروشی بلیت‌‌های اربعین

۱۴۰۲/۰۶/۰۸ - ۰۲:۲۴:۲۲
کد خبر: ۲۱۴۲۰۷

سخنگوی قوه قضاییه درباره گران‌فروشی بلیت‌های اتوبوس و هواپیما گفت: چهار پرونده در رابطه با ۸۵ سایت و آژانس هواپیمایی در دادستانی تهران تشکیل شده و ۵۷ سایت غیرمجاز شناسایی شده است؛ برخی از این سایت‌ها حسب مورد مسدود شده‌اند.

به گزارش تسنیم، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه دیروز در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره گزارش‌های مردمی مبنی بر گران‌فروشی بلیت‌های اتوبوس و هواپیما به ویژه در مناسبت راهپیمایی اربعین اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور و سازمان تعزیرات حکومتی اقدامات خوبی در این زمینه صورت داده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه قضایی تهران به عنوان شاخص ـ که بیشترین سفرهای خارجی کشور از این استان انجام می‌شود ـ تدابیر ویژه‌ای از سوی دادستانی عمومی و انقلابی استان تهران صورت پذیرفته است. سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه از فرودگاه امام بازدید داشته است، اظهار کرد: چهار پرونده در رابطه با 85 سایت و آژانس هواپیمایی در دادستانی تهران تشکیل شده است؛ 57 سایت غیرمجاز شناسایی شده و درباره 70 سایت استعلامات قانونی صورت پذیرفته. حدود 54 مورد استعلام از فضای مجازی دادستانی کل کشور نسبت به 71 سایت صورت گرفته که مرتکب تخلف شده‌اند و برخی از این سایت‌ها حسب مورد مسدود شده‌اند.

 

ارسال نظر