ایران‌ایر فروش چارتری بلیت اربعین را تکذیب کرد

۱۴۰۲/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۴:۲۵
کد خبر: ۲۱۳۳۴۰
ایران‌ایر فروش چارتری بلیت اربعین را تکذیب کرد

حسام قربانعلی درباره فروش بلیت پروازهای اربعین 1402 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بالاتر از قیمت‌های مصوب اظهار کرد: ایران‌ایر هیچ گونه بلیتی در هیچ مرجعی به جز وبسایت هما عرضه نمی‌کند و اگر بلیت ایران ایر در سایت دیگری عرضه شده، «فیک» است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: بعضا گزارش‌هایی دریافت شده که آژانسی برای فردی درخواست بلیت کرده است. هما در هیچ یک از سایت‌های معتبر فروش بلیت،‌ فروش ندارد و هیچکس حق خرید بلیت حتی یک ریال بالاتر از نرخ‌های مصوب را ندارد.

وی بیان کرد: از زائران می‌خواهیم چنانچه به آژانسی مراجعه کرد و قیمت 4 میلیون و یک ریال مطالبه کردند، مراتب را با شماره تماس 02146625151 به ایران‌ایر  اعلام کنند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ اینها مجموعه‌هایی هستند که سودجویی می‌کنند. بلیت پروازهای هما در اختیار شرکت چارترکننده یا مرجع فروش دیگری به‌جز ایران‌ایر نیست و قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنیم.

قربانعلی اضافه کرد:‌اگر فردی بلیت را از مرجع دیگری خریداری کند،‌ تخلف محرز است. دستگاه‌های نظارتی در حال پایش هستند و هما نیز این مسئله را پایش و بررسی می‌کند.

وی تاکید کرد:‌ از مردم می‌خواهیم بلیت پروازهای اربعین را با قیمت 2.5 میلیون تومان در ایام خاص و 4 میلیون تومان مصوب، بلیت را خریداری نکند.

به گفته وی، طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین‌هایی که وبسایت فروش دارند حق فروش  بلیت غیر از مرجع و وبسایت را ندارند.

وبسایت 3 کلیک در حال فروش بلیت پروازهای اربعین به‌صورت چارتری و با قیمت چند برابر نرخ‌های مصوب است. این وبسایت بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را نیز با قیمت حدود 7.7 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

ارسال نظر