برگزاری نمایشگاه‌های تکراری در تهران متوقف می‌شود

۱۴۰۲/۰۵/۲۶ - ۰۲:۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۱۳۱۷۷

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب از تفاهمنامه همکاری با مجموعه نمایشگاهی سئول خبر داد و گفت: با این تفاهمنامه همکاری از برگزاری نمایشگاه‌های تکراری جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، عباس تقدسی نژاد در یک نشست خبری گفت: در راستای جلوگیری از نمایشگاه‌های تکراری یا حضور غیردوستانه افرادی که فقط باعث افزایش شکاف‌ها بین دو مجموعه می‌شود، معتقدیم که نمایشگاه شهر آفتاب و سئول هر دو سرمایه‌های کشور هستند. وی با تاکید بر اینکه ما باید از حالت برگزاری نمایشگاه‌های سنتی به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش‌های نوین برویم، افزود: ظهور استارت آپ‌ها و بخش‌های نوآورانه پیشرفت کرده اما این بخش مغفول مانده و ما باید به این صنعت توجه کنیم و شهر آفتاب می‌تواند پیشتاز حضور شرکت‌های نوآورانه و استارت‌آپ در کشور باشد.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب ادامه داد: ما معتقدیم نمایشگاه‌ها باید ۳۶۰ روز و ۳۶۰ درجه باشد به گونه‌ای که مرکز دایمی تجاری برای بازاریابی تجاری در حوزه تولید برنامه‌ریزی شود و زمین‌های زیادی در مجموعه شهر آفتاب است که می‌توان این مرکز دایمی را ایجاد کرد. وی از ایجاد تفاهم بین نمایشگاه بین‌المللی آفتاب، هاب فناوری ایران، وزارت علوم و رییس سازمان پژوهش‌ها نیز خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه هفته آینده رونمایی می‌شود و قرار شده که مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب، شمس آباد، فرودگاه امام و مرکز پژوهش‌های وزارت علوم به عنوان هاب مرکزی بین‌المللی پارک‌های فناوری کشور شود. مدیر اجرایی سومین نمایشگاه صنعت ابزارآلات و ماشین آلات و تجهیزات وابسته از برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۳۱ مرداد تا سوم شهریور خبر داد.

حمید گودرزی افزود: این نمایشگاه در فضای ۲۰ هزار متری نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود که در این نمایشگاه زنجیره‌های بزرگ تامین ابزارآلات صنعتی، برقی و دستی حضور دارند و به جرات می‌توانیم بگوییم که این نمایشگاه زنجیره کاملی برای تامین مایحتاج کارخانه‌ها است و تمام بزرگان حوزه ابزار در این نمایشگاه حضور دارند که به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

 

ارسال نظر