کرایه تاکسی برون‌شهری در زمان اربعین چقدر است؟

۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۰:۱۰
کد خبر: ۲۱۲۹۵۸
کرایه تاکسی برون‌شهری در زمان اربعین چقدر است؟

حاجی محمدعلی، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری گفت: برای ایام اربعین امسال ۳۵ هزار دستگاه تاکسی برون شهری در نظر گرفته شده و مسافران برای ایام اربعین می‌توانند با مراجعه به شرکت و اتحادیه تاکسی‌های برون شهری  برای مسیر تهران تا مهران تاکسی خود را رزرو کنند.

به گزارش تجازت نیوز، به گفته مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری، نرخ تاکسی برون شهری که برای این ایام و در مسیر تهران-مهران در نظر گرفته شده حدود ۲ میلیون تومان برای هر نفر است و با توجه به آنکه خودرو ها یک سر خالی باز می‌گردند بنابراین این نرخ تعیین شده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری در ادامه تصریح کرد: نرخ تعیین شده برای تاکسی‌ها از سوی اتحادیه برای ماشین‌خارجی از مبدا ترمینال تهران حدود یک میلیون تومان است که با جبران خسارت ۲ میلیون تومان حساب می‌شود و برای ماشین‌های ایرانی ۸۰۰ هزار تومان که یک میلیون ۶۰۰ تومان برآورد شده است.

حاجی محمدعلی  گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده در این ایام مبلغ توسط مسافران به شرکت‌ها تحت پوشش اتحادیه  واریز شده و هیچ مبلغی به رانندگان پرداخت نمی‌شود.

او گفت: برای بازگشت هم مسافران می‌توانند خودرو را برای روز مورد نظر رزرو کرده تا برای بازگشت مشکلی وجود نداشته باشد.(باشگاه خبرنگاران)

قیمت بلیت اتوبوس اربعین تهران-مهران

چند روز پیش معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مورد قیمت قطعی بلیت اتوبوس اربعین گفت: قیمت بلیت اتوبوس اربعین که با توجه به یک سرخالی بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود از تهران تا مرز مهران ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

حمیدرضا شهرکی راهداری گفت: در مسیر جاده‌های منتهی به مرز‌ها در روز‌های منتهی به ایام اربعین شاهد ترافیک‌هایی خواهیم بود به همین دلیل زمان سفر نیز افزایش می‌یابد به طوری‌که در برخی از مسیر‌ها اتوبوس به مدت سه روز در مسیر است.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین صورت گرفته، نحوه محاسبه بلیت با احتساب یکسر خالی در نظر گرفته شده است.

قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشهد-مهران

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نرخ مصوب بلیت اتوبوس وی‌آی‌پی (۲۵ صندلی) در ایام سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

رضا صحراگرد افزود: نرخ مصوب قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۳۲ صندلی از مشهد به مهران یک میلیون و ۲۳۴ هزار تومان و این نرخ برای اتوبوس عادی (۴۴ صندلی) نیز ۸۸۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: قیمت بلیت اتوبوس وی‌آی‌پی مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی یک میلیون و ۱۸۴ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۴ نفره در این مسیر نیز ۸۴۶ هزار تومان اعلام شد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای خراسان رضوی بیان داشت: امسال مرز باشماق در استان کردستان نیز برای تردد زائران اربعین آماده سازی شده است و قیمت مصوب بلیت اتوبوس ۲۵ صندلی (وی‌آی‌پی) زائران از مشهد به پایانه مرزی باشماق نیز یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

ارسال نظر