شاخص کل بورس درجا زد

۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۲۸۶۶
شاخص کل بورس درجا زد

بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه پیرو معاملات دیروز با فشار عرضه آغاز کرد اما رفته رفته از فشار فروش گرفته شد و معاملات متعادل‌تر از روز گذشته دنبال شد.

به گزارش تسنیم، بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 1700واحدی به 1 میلیون و 987 هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال 2 میلیون واحدی شود، و نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 2 هزار واحدی به ارتفاع 691 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «شتران» و «خساپا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «انتخاب» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن‌افزار»، «نیای» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 22 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود یک میلیارد و 93 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 231 نماد در محدوده مثبت و 189 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 201 نماد در محدوده مثبت و 135 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

ارسال نظر