زوایای ابزارهای ضد پولشویی ضخامت لایههای بازار

مطالعه بازار ابزارهای ضد پولشویی، دادهها و شواهد تحقیقاتی قابل توجهی را پوشش میدهد تا یک سند منبع مفید برای مدیران، تحلیلگران، کارشناسان صنعت و سایر افراد کلیدی باشد، تا این افراد فرصتهای آماده دسترسی به بازار را داشته و از این طریق به بررسی روند رشد خود کمک کنند.
از سوی دیگر این روند ابزاری برای تحلیل چکلیستهای حسابرسی مبارزه با پولشویی باشد. علاوه بر آن به سیاستگذاران و دستگاههای متولی نظارت کمک میکند تا ریسک موجود در صنعت و کشور را شناسایی نمایند. ویراستاران و تحلیلگران پولشویی که وضعیت را در سراسر جهان رصد میکنند، بر این باور هستند که این بازار، چشمانداز سودآوری را برای بحران تولیدکننده پس از COVID-19 ایجاد میکند. به منظور برداشت کافی از فضای پولشویی، لازم است با تدقیق اطلاعات، زوایای لازم مطالعه بخشهای بازار جهانی ابزارهای ضد پولشویی و تفکیک دادههای بازار را مورد ارزیابی و کنکاش قرار دهیم.
1) بخشهای موجود در این بازار و ابزارهای مبارزه با پولشویی بر اساس نوع عبارتند از:
الف) نظارت بر معاملات؛ ب) گزارش معاملات ارزی (CTR)؛ ج) مدیریت هویت مشتری؛ د) مدیریت انطباق
۲) بخشهای بازار ابزارهای ضد پولشویی بر اساس کاربرد:
الف) از نظر جغرافیایی، تجزیه و تحلیل دقیق مصرف، درآمد، سهم بازار و نرخ رشد مناطق زیر:
الف-۱- خاورمیانه و آفریقا (آفریقای جنوبی، عربستان سعودی، امارات، اسراییل، مصر و غیره)
الف- ۲- امریکای شمالی (ایالات متحده، مکزیک و کانادا)
الف- ۳- امریکای جنوبی (برزیل، ونزوئلا، آرژانتین، اکوادور، پرو، کلمبیا و غیره)
الف- ۴- اروپا (ترکیه، اسپانیا، ترکیه، هلند، دانمارک، بلژیک، سوییس، آلمان، روسیه بریتانیا، ایتالیا، فرانسه و غیره)
الف- ۵- آسیا و اقیانوسیه (تایوان، هنگکنگ، سنگاپور، ویتنام، چین، مالزی، ژاپن، فیلیپین، کره، تایلند، هند، اندونزی و استرالیا) .
۳) اهداف گزارش:
الف- تجزیه و تحلیل دقیق و پیشبینی اندازه بازار ابزارهای مبارزه با پولشویی بر اساس ارزش و حجم؛ ب- برآورد سهم بازار بخشهای عمده ابزارهای مبارزه با پولشویی؛ ج- نماد توسعه بازار ابزارهای مبارزه با پولشویی در نقاط مختلف جهان؛ د- تحلیل و مطالعه بازارهای خرد از نظر مشارکت آنها در بازار ابزارهای ضد پولشویی، چشمانداز آنها و روندهای رشد فردی. هـ- ارایه جزییات دقیق و مفید در مورد عوامل موثر بر رشد ابزارهای مبارزه با پولشویی؛ و) ارایه یک ارزیابی دقیق از استراتژیهای تجاری حیاتی مورد استفاده شرکتهای پیشرو فعال در بازار ابزارهای مبارزه با پولشویی، که شامل تحقیق و توسعه، همکاریها، توافقنامهها، مشارکتها، اکتسابها، ادغامها، پیشرفتهای جدید و راهاندازی محصول میشود .
سوالات کلیدی که در این گزارش به آنها پاسخ داده شده است:
نخست) سازندگان جهانی ابزارهای ضد پولشویی چه کسانی هستند، سهم، قیمت، حجم، چشمانداز رقابتی، تحلیل SWOT و برنامههای رشد آتی آنها چقدر است؟
دوم) محرکهای کلیدی، عوامل رشد/بازدارنده، و چالشهای ابزارهای مبارزه با پولشویی چیست؟
سوم) انتظار میرود صنعت ابزارهای مبارزه با پولشویی در دوره پیش بینی شده چگونه رشد کند؟
چهارم) گذر از کووید -۱۹ ایجای میکند بررسی شود که در افق دور، چگونه بر صنعت ابزارهای ضد پولشویی تأثیر گذاشته است و آیا تغییری در چارچوب سیاست نظارتی وجود دارد؟
پنجم؛ حوزههای کلیدی کاربردها و انواع محصولات صنعت ابزارهای ضد پولشویی که میتواند انتظار تقاضای زیادی را در دوره پیش بینی داشته باشد، چیست؟
ششم) پیشنهادهای کلیدی و استراتژیهای جدیدی که توسط بازیکنان ابزار مبارزه با پولشویی اتخاذ شده است چیست؟
جدول محتویات ارزیابی ریسک کشورها:
فصل اول: بررسی اجمالی بازار ابزارهای مبارزه با پولشویی
فصل دوم: تأثیر اقتصاد جهانی بر صنعت
فصل سوم: رقابت بازار جهانی توسط بازیگران کلیدی
فصل چهارم: تولید جهانی، درآمد (ارزش) بر اساس منطقه
فصل پنجم: عرضه جهانی (تولید)، مصرف، صادرات، واردات به تفکیک مناطق
فصل ششم: تولید جهانی، درآمد (ارزش)، روند قیمت بر اساس نوع
فصل هفتم: تحلیل بازار جهانی بر اساس کاربرد
فصل هشتم: تجزیه و تحلیل هزینههای تولید
فصل نهم: زنجیره صنعتی، استراتژی منبعیابی و خریداران پاییندستی
فصل دهم: تجزیه و تحلیل استراتژی بازاریابی، توزیعکنندگان / معامله گران
فصل یازدهم: تجزیه و تحلیل عوامل اثر بازار
فصل دوازدهم: پیش بینی بازار جهانی ابزارهای ضد پولشویی
این بررسیها و اشتراک در گزارش به موسسات کمک میکند تا مشکلات بعدی را حل کنند.
۱- عدم اطمینان در مورد آینده بازار ابزارهای ضد پولشویی:
۲ -تحقیقات و بینش ما به مشتریان کمک میکند تا منابع درآمدی آینده و حوزههای رشد را پیشبینی کنند.
۳- درک احساسات بازار:
بسیار مهم است که درک درستی از احساسات بازار برای استراتژی خود داشت. بینش ما کمک خواهد کرد تا احساسات بازار ابزارهای ضد پولشویی را ببینیم. ما این تحلیل را با همکاری با رهبران نظرات کلیدی در زنجیره ارزش هر صنعتی که دنبال میشود، حفظ میکنیم.
۴- شناخت مطمئنترین مرکز سرمایهگذاری: تحقیقات انجام شده مراکز سرمایهگذاری در بازار را با در نظر گرفتن تقاضا، سود و بازده آتی ارزیابی میکند. مشتریان میتوانند از طریق تحقیقات بازار ابزارهای ضد پولشویی بر روی معتبرترین مراکز سرمایهگذاری تمرکز کنند.
5- ارزیابی شرکای تجاری بالقوه: تحقیقات و بینش ما به مشتریان ما در شناسایی شرکای تجاری سازگار کمک میکند.
۶- سفارشیسازی گزارش بر اساس نیاز خاص مشتری.
۷- تجزیه و تحلیل در سطح کشور برای 5 کشور انتخابی.
۸- تجزیه و تحلیل رقابتی 5 بازیگر کلیدی بازار.
