سهام استقلال و پرسپولیس سقوط کرد

۱۴۰۲/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۰:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۹۱۲
سهام استقلال و پرسپولیس سقوط کرد

حسین قربان زاده - رئیس سازمان خصوصی سازی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اقدام به افشاگری علیه باشگاه استقلال کرد و گفت: در باشگاه استقلال قراردادها شخصی سازی شده و در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی به صورت رسمی ثبت و ضبط نمی شوند.

به گزارش تیتر کوتاه، قربان زاده در بخشی از صحبت هایش به افت سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس اشاره کرد و افزود: مردم 10 درصد از سهام سرخابی ها را خریداری کردند که این سهام 359 میلیارد تومان متعلق به استقلال و 350 میلیارد تومان متعلق به پرسپولیس است.

وی درباره علت افت سهام این دو باشگاه توضیح داد: متغیرهای زیادی در این باره تاثیر دارد. از رشد تورم و میزان عرضه و تقاضا گرفته تا اتفاقات داخلی دو باشگاه و مسائل بین الملل.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بی پولی سرخابی ها دست به شفاف سازی زد و گفت: درباره بی پولی استقلال و پرسپولیس به مردم آدرس غلط می دهند. به هواداران می گویند پول نیست اما این پول کلی تبلیغ تلویزیونی است که قبل و بعد برنامه‌ها و مسابقات فوتبال پخش می‌شود اما در جیب سرخابی ها نمی رود. صداوسیما این اتفاق را طوری مدیریت می‌کند که یک ریال به باشگاه‌ها نرسد و از طرفی از تبلیغ روی پیراهنش هم که پولی نمی‌گیرند؛ پس این باشگاه‌ها از کجا باید بیاورند که خرج کنند؟

ارسال نظر